איך כותבים ספר

כולנו נהנים לקרוא ספרים, לכולנו יש חלום לכתוב ספר ומי שהגיע למאמר הזה בוודאי ניסה לכתוב סיפורים קצרים או עלילה שלמה שנשארה במגירה, ואולי טרם זכתה ליחס הנכון. אבל כתיבת ספר תאפשר לנו הנאה אינסוף, חדוות יצירה והגשמה עצמית – בין עם הספר התפרסם ובין אם הוא יישאר בתוך המגירה. 

אם אתם רוצים באמת להגשים את חלום הכתיבה, כדאי שתדעו איך כותבים ספר. ההתחלה כמובן לא תהיה קלה וגם לא האמצע ולא הסוף – משום שכולנו יודעים שכדי להיות סופרים טובים, יש להתאמץ ולעבוד קשה. 

לכתוב ספר זה לא עניין של מה בכך, לכן חשוב להירשם לסדנאות כתיבה שיעזרו לכם להגשים את החלום. 

אבל איך מתחילים לכתוב ספר? 

בתחילה חשוב להבין את הספר תרצו לכתוב מה הנושא שבו אתם רוצים להתמקד, לדעת מה הנרטיב שתרצו להציג, וכיצד תרצו שתראה התחלה, האמצע והסוף, קבלו מידע בלינק https://www.hamonim.co.il/nevo. תהליך הכתיבה כולל לא מעט משימות, החל מבחירת דמויות עד לגיבוש עלילה או יצירת שיחות בין הדמויות ויש לבצע מגוון  פעולות שימשכו את תשומת ליבו של הקורא. 

אבל לא משנה באיזה ז׳אנר ספרותי תבחרו, החל מרומן רומנטי או אוטוביוגרפיה/ ספר פנטזיה או ספרון שירים –  חשוב שתדעו כיצד לסגנן, לכתוב ולנסח את המילים בצורה הטובה, היעילה וגם המעניינת ביותר. 

לשם כך קיימות סדנאות כתיבה אותן מעבירים מומחים כמו נבו רוזי אשר כתבו ספר אחד או שניים.  בחרו סדנאות של מומחים שיעזרו לכם להבין כיצד כותבים רב מכר. יש לבחור סדנה עם מנחה סדנאות שיוכל להוביל אותכם שלב שלב בכתיבה נכונה ובכך יעזור לכם להגשים את החלום של הוצאת ספר לאור. 

באמצעות קבלת כל הכלים הנכונים לכתיבה טובה, תוכלו לסיים את הספר שלכם או להתחיל אותו, ליצור עלילה מופלאה ולהתחיל לשלוח אתה את כתב היד שלכם להוצאות ספרים. בצורה כזו אפשר להגשים חלומות, לפתח קריירה מצליחה, להביע את עצמכם וליהנות מכל מה שכתיבה יכולה לספק.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד