כמה עולה שירות יועץ משכנתאות

כדי לקנות בית בישראל צריך קודם כל “לקנות” כסף. זה אולי נשמע מוזר במבט ראשון, אבל זה בעצם המשמעות של משכנתא. אנחנו קונים מהבנק כיום, ואחרי שקונים בית ממשיכים להחזיר את הכסף לבנק בתוספת ריבית. על מנת לקחת את המשכנתא המתאימה והטובה ביותר וגם לחסוך תוך כדי כך בהוצאות, נהוג לפנות אל שירותי יועץ משכנתאות. כמה באמת עולה השירות הזה? את השאלה הזאת צריך לחבר עם יתרונות השירות והחיסכון שהוא מצליח להשיג. 

בחרו יועץ שפועל בשקיפות

כמה עולה שירות יועץ משכנתאות זה שאלה קצת טריקית. זה כמו לשאול כמה עולה משכנתא – יש הבדלים בין היועצים שתוכלו להיעזר בהם כפי שיש הבדלים בין תנאי המשכנתאות השונות. כדאי לפנות ליועץ ששמעתם עליו דברים טובים, שהתרשמתם ממנו לטובה וכמובן כזה שפועל בשקיפות מולכם. בקשו לברר מראש מהו תהליך היעוץ, מה אתם מקבלים בתמורה לשכר הטרחה, האם יש עלויות דמי פתיחת תיק וכן הלאה. 

לתיאום פגישה עם יועץ משכנתאות מומלץ >>>

כמה עולה? זה תלוי גם במשכנתא 

מכירים את זה שמה שעולה בזול עולה לכם בסופו של דבר ביוקר? אז שימו לב לכך שעבור הייעוץ בבנקים אתם לא משלמים, כך שלכאורה זה שירות חינמי. אבל למעשה לא כדאי לקבל ייעוץ בחינם כי  זו הדרך לקבל הלוואה יותר יקרה. מאחורי השאלה כמה עולה שירות יועץ משכנתאות מסתתרת השאלה החשובה יותר – כמה זה חוסך לי. במיטבו, שירות מהסוג הזה אמור “לתפור” את מסלולי המשכנתא האידיאליים לכל לקוח ולכל משפחה. תוך כדי כך, השירות מסייע במשא ומתן מול הבנקים וזיהוי הפתרון הזול ביותר. החיסכון הכספי שייווצר לכם בסופו של דבר משתלם פי כמה ביחס למחיר שגובה יועץ משכנתאות אמין. 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד