6  טיפים לבחירת ריהוט משרדי בצורה נכונה

לפחות רבע עד שליש מהיום שלנו (ובהתאם לכך – גם מהחיים שלנו) יהיו במקום העבודה. אז לכן כדאי לנו לארגן ולרהט אותו בצורה נוחה, יעילה ומתאימה כך שהיומיום שלנו יעבור כמו שצריך בהצלחה רבה ובתחושה נעימה. הינה כמה טיפים – שישה במספר – בהם תוכלו להיעזר על מנת לבחור ריהוט משרדי בצורה נכונה.

שולחנות וכיסאות- יסודות הריהוט המשרדי

משרד ללא כסאות ושולחנות זה כמו פיצה בלי רוטב וגבינה. אנחנו הרי מעבירים שעות רבות במהלך היום במשרד, כמובן שלא נעמוד כל היום ונחזיק דברים בידיים. בחרו בכיסאות נוחים, בריאותיים ומרופדים אך לא יותר מדי מרופדים (שלא תירדמו עליהם). לגבי שולחנות כדאי לשקול אם לרכוש שולחן לכל עובד או שולחנות עבודה שיתופיים.

חללי מפגש: סיעור מוחות

גם במקומות עבודה בהם גם עובד פועל לבדו, יהיו זמנים בהם יצטרכו להצטרף לישיבת צוות, עבודות משותפות וסיעור מוחין בין העובדים במחלקות השונות. לכן כדאי לארגן מקום מתאים לכך ולרהט אותו בצורה נכונה – שולחן אחד משותף, לוחות רישום, מקרנים דיגיטליים וכמובן תאורה רבה יותר.

שטחי אחסון

גם בעידן הדיגיטלי בו כל החומרים על המחשבים והרשת, עדיין יש צורך בציוד פיזי לאחסון ציוד – ארונות משרדיים, ארוניות, שידות, מגירות ועוד – זה חלק בלתי נפרד משגרת חיינו בעבודה משרדית.

ציוד הדפסה וסריקה

כאמור בטיפ הקודם, עדיין יש צורך בציוד חומרי – ולכן גם נצטרך לפעמים להדפיס ולסרוק מסמכים, במיוחד זה נפוץ במשרדים ממשלתיים בהם יש צורך בטפסים מוחשיים.

לוחות חכמים לאנשים חכמים

בעבודות צוות וישיבות צוות חשוב לשרטט דברים על לוח כך שכולם יראו. ניתן לרהט את חדר הישיבות בלוח דיגיטלי חכם שאפשר לסמן ולכתוב עליו בצורה חכמה.

ריהוט הקפיטריה 

זמן איכות עם הקולגות שלכם בזמנים החופשיים ובהפסקות הצהריים זה חשוב מאין כמותו! רהטו את חדר הקפיטריה או חדר האוכל בצורה מושכת, מעניינת וכמובן כזו שלא תזכיר להם את המשרדים האפורים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד