כיסוי כורסא – מה מתאים לכורסא שלכם?

בעזרת כיסוי כורסא תוכלו לחדש ולשפר כל כורסה וכל מערכת ישיבה. הדגשים באים יעזרו לכם להבין מה הכי יתאים לכורסה שלכם ואיך תשפרו את עיצוב החדר, הסלון והבית שלכם ללא כל קושי. 

כיסוי שמתאים לגודל הספה 

הדבר הראשון שצריך לשים לב בבחירת כיסוי כורסא זה הגודל של הספה. כורסאות ליחיד, לשניים לשלושה, תמיד תוכלו למצוא את הכיסוי שיכסה בצורה הרמטית ומלאה את מערכת הישיבה. ישנם כיסויים אפילו לכורסאות מתקפלות (במידה ולא מדובר בדגם עם ידית בולטת, שאי אפשר לכסות). 

כיסוי שמתאים לסגנון העיצוב – רגיל או שזלונג 

לצד ספות רגילות, בעיצוב המסורתי, מאוד מבוקשות כיום ספות בסגנון ר’ או שזלונג. אלו מערכת ישיבה שמתאימות מאוד לחדרים פינתיים או כאשר רוצים מערכת לישיבה ולרביצה גם יחד. מה שיתאים לכורסא שלכם זה כיסוי כורסא על פי העיצוב: ישנם כיסויים שיתאימו לכורסאות מסוג רגיל ויש כאלה שיתאימו לשזלונג. אפשרות אחרת היא לשלב למערכת הישיבה שניים או שלושה כיסויים, בצבע אחיד. 

כיסוי שנקשר מלמטה 

אחד הדברים הפחות נוחים בכיסויים מהסוג הישן זה העובדה שהם לפעמים מתרופפים ולא מתוחים מספיק. כיסוי כורסא שמתאים בול לכורסא שלכם יהיה כזה שנקשר מלמטה. פעם אחת הופכים את הספה, קושרים את הרצועות של הכיסוי והבעיה נפתרה. יותר, הכיסוי לא יזוז ממקומו. הוא ייראה תמיד מתוח ומושלם, ממש כמו ריפוד חדש. 

צבע ואופנה עדכנית 

הטיפ האחרון בבחירת כיסוי כורסא שיתאים לספה שלכם קשור לצבע שאתם מעדיפים. אם הריפוד של הספה התיישן או שמתחשק לכם צבע אחר, פשוט בחרו את הכיסוי בגוון האהוב. זו דרך מעולה לחדש את עיצוב החדר מבלי לקנות כורסא חדשה אחרת. מידע נוסף באתר https://gogood.co.il/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד