איך בוחרים חיתולים למבוגרים?

כיום ברור שגם בגיל מאוד מבוגר, פנסיונרים ובני גיל הזהב יכולים ליהנות מהחיים כמו כולם. יחד עם זאת, על מנת להתמודד עם קשיים מסוימים כגון דליפת שתן או ירידה בשליטה על הסוגרים, נדרש השימוש בפתרונות ספיגה. והפעם – איך בוחרים חיתולים למבוגרים? נסביר את הכללים המנחים שיוכלו לעזור. 

חומרים איכותיים – ספיגה מושלמת 

לא כל מוצרי הספיגה שנראים כפתרון מצוין הם באמת כאלה. תמיד צריך לבחור חיתולים למבוגרים קודם כל על פי טיב החומרים. חברות מתמחות מייצרות כיום את מוצרי הספיגה מחומרים נעימים לגוף אך אפילו חשוב מזה, בעלי כושר ספיגה מושלם. אין שום צורך לרכוש פתרון שלא סופג את הכל, עד הטיפה האחרונה. שימו לב שניתן להשיג פתרונות השונים זה מזה ברמת הספיגה. אם דליפת השתן מינימלית, ניתן להיעזר בפתרונות ספיגה חלופיים. לספיגה בינונית או מוגברת, חיתולים למבוגרים עם תוספת כושר ספיגה יתאימו. 

מידות החיתולים והגזרה 

ניתן להזמין חיתולים למבוגרים בכמה סוגים שונים של גזרות ובמידות שונות. למשל לבעלי מידות גדולות, עדיף להזמין XXL ולפעמים גם מידה גדולה יותר. מידות קטנות שלא שלצורך לא יהיו נוחות ולהפך. גזרה מותאמת מספקת נוחות רבה ומונעת דליפה מהצדדים. 

פתרונות מיוחדים ללילה 

למבוגרים או קשישים שמתקשים להגיע לשירותים בלילה או שלא מתעוררים בזמן, כדאי לבחור חיתולים למבוגרים מסוג מיוחד. מדובר על חיתולי לילה, שיכולים לכלוא את כמויות הנוזל לכל הלילה, מבלי להשאיר תחושה לחה. כך אפשר להתעורר לבוקר חדש יבשים, נינוחים, ללא אדמומיות בעור וללא אי נוחות אחרת. 

כמות באריזה – לבחירה משתלמת

הדבר האחרון שעליו אנו רוצים להמליץ – כדאי לבחור את האריזות החסכוניות. אריזות חיסכון לרוב תהיינה משתלמות יותר. 

למגוון פתרונות נוספים היכנסו לאתר: https://www.linepharm.co.il/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד