ביצת רטט – לא רק לנשים

רטט טוב ונכון הפועל במדויק באמצעות שלט או אפליקציה חכמה – מסב לנשים וגברים עונג מושלם. מי שיודע לבחור אביזרי מין, יכול להיות בטוח שבאמצעות ביצת רטט, העונג כבר יגיע. 

אבל מה צריך לדעת על ביצת רטט? 

ביצי רטט הן מבין המוצרים הנמכרים ביותר בחנויות סקס באינטרנט. מדובר בדרך כלל במכשיר עגול עשוי סיליקון שנועד להחדרה וגינאלית או אנלית. המכשיר מספק מגוון מצבי רטט וחשוב שהוא יהיה שקט ופעיל גם במים. הרטט של המכשיר הקטן שמוחדר ורוטט על האיברים במקומות הנכונים ביותר. בכך המכשיר מספק  למשתמשים חוויה אישית או זוגית מענגת במיוחד! 

האם מדובר במוצר שמתאים רק לנשים? 

התשובה היא: ממש לא! זה נכון שנשים בוחרות מוצרים רוטטים כדי לענג את עצמן, אבל ביצת רטט שנועדה לעינוג עצמי או הדדי, מאפשרת לגברים עונג אנאלי בטוח וטוב. נשים וגברים שישתמשו במוצר לעינוג עצמי או הדדי – יחושו כי מדובר בתוספת מעולה גם לחיי המין ולזוגיות וגם כתוספת רוטטת ומגרה בעת עינוג עצמי. 

כיצד משתמשים בביצת רטט? 

בחרו ביצת רטט מתוך קטלוג של חנות סקס טובה באינטרנט. כדי להתחיל יש לבחור אביזר מין טוב לגברים ונשים שיספק את הרטט ואת העוצמה הנדרשים לעינוג טוב. שימו לב למידות של המוצר, וודאו כי המידות מתאימות לצרכים שלכם. השתמשו במכשיר לפי ההוראות או לפי סרטונים של ביצת רטט. כך תוכלו לקבל את כל הדרוש מאביזרי מין פופולארי ואהוב על גברים ונשים. 

למידע נוסף על ביצת רטט היכנסו לאתר https://www.vibratov.co.il/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד