חטיפים לגורים – מה העבודה הנכונה שצריך לעשות איתם?

רבים שואלים מה הקשר בין בחירת חטיפים לבין אימון לכלב הקטן שזה עתה הצטרף למשפחה, מה באמת נכון לעשות ואיך בוחרים את האימון הנכון לטווח הארוך? על כך ועל כל השאר בדיוק במאמר הבא שידבר בגדול על איך להתחיל לספק לגורים חטיף מתאים ובו זמנית לעשות אתו את העבודה הטובה ביותר. 

איזה חטיף רצוי לתת לכלב עם או ללא קשר לאילוף הראשוני?  

בתור התחלה כשמדברים על כלב חדש שמצטרף למשפחה, הדבר הנכון הוא לספק לו חטיפים קטנים ורק אחר כך להתקדם הלאה לדברים האחרים. מה הקשר בין אילוף לבין חטיף? ככל הנראה בתחילת האילוף שהכלב עדיין לא מכיר את השטח ומה רוצים ממנו, החטיף הוא זה שיסייע לעשות את זה על הצד הטוב ביותר.

כאמור, המוטיבציה הטובה ביותר לגור זה החטיף לכן, בשלבים הראשוניים יידרשו לא מעט חטיפים אבל כן חשוב לבחור כאלה המועילים ולא יגרמו להעלאת המשקל אצל בעל החיים החדש שזה עתה הצטרף למשפחה. 

כמו כן, רצוי לבחור חטיפים ריחנים שיגרמו לגור הקטן להגיע לכל מקום, לענות על הדרישות של האילוף ובסופו של דבר לקבל את הפרס, חטיף בריא ובעיקר אחד כזה שיודע ויכול להעלות את המוטיבציה. 

בגדול, כמה שהחטיף יהיה בעל ריח חזק כך תגבר המוטיבציה מצדו של הגור אותו רוצים לאלף כך או כך. 

למידע נוסף על מזון טבעי לכלב

מה הקשר בין אילוף לבין חטיף? 

בסיכום דבר, כאשר בוחרים חטיפים אפשר למנף את המוטיבציה ובדומה לילדים קטנים שמקבלים מדבקיה או אפילו ממתק לאחר שעשו משהו, כך גם בעל החיים יכול לקבל את החטיף וזה יהפוך אמצעי ההנעה המושלם ביותר עבורכם וגם עבורו. 

מחפשים גם אוכל מומלץ לכלבים? הקליקו על הלינק

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד