על היוקרתיות שבצימרים יוקרתיים

חיפשתם לאחרונה חופשה בצימר ותהיתם למה קיימים הבדלים משמעותיים בין צימרים כאלו ואחרים? התשובה לכך טמונה ביוקרתיות שכל צימר מציע לנופשים בו, כיוון שרמת אירוח בסטנדרט גבוה יותר עולה כמובן יותר כסף. לכן אם אתם מתלבטים האם כדאי להשקיע בבחירת צימרים יוקרתיים, או להעדיף צימרים בסיסיים ואיכותיים – ריכזנו בהמשך את כל המאפיינים שאפשר בדרך כלל למצוא בצימרים יוקרתיים.

צימרים מאובזרים ברמה גבוהה

צימר יוקרתי הוא כזה המציע לנופשים בו רמת אירוח גבוהה מהרגיל, ולכן האבזור שקיים בו יהיה משודרג ואיכותי יותר לעומת נופש בצימר בסיסי. כך לדוגמא צימרים יוקרתיים יהיו מאובזרים עם ציוד וכלי מטבח מסוגים שונים כמו מכונת קפה במטבחון, מקלחון מפנק, מיטה קינג סייז, ג’קוזי פרטי גדול ומרווח חלל הפנימי והחיצוני של הצימר או אפילו בריכה פרטית. 

עיצוב ייחודי ומודרני

צימרים משודרגים ויוקרתיים יהיו מעוצבים בהתאם, כך שהעיצוב הפנימי שלהם יהיה עדכני ומאופיין במגוון אלמנטים הקשורים לעיצוב המודרני, כמו גם אבזור מתקדם ומשוכלל שיעלה את רמת האירוח של המתארחים במקום. ניתן להבין האם מדובר בצימר יוקרתי על פי התמונות שהמארחים מפרסמים, כשעיצוב הפנים של הצימר נראה מוקפד וייחודי אפשר לדעת כי הוא עונה על הציפיות.

צימרים גדולים ומרווחים

בדרך כלל צימרים יהיו בקתות נופש מבודדות אך גם פרקטיות, כך שאפשר למצוא צימר עם חלל אחד הכולל בתוכו גם חדר שינה, גם מטבחון, גם חדר מנוחה/סלון ובצמוד חדר קטן המשמש כחדר רחצה. צימרים יוקרתיים לעומת זאת יהיו גדולים ומרווחים יותר, על אף שגם הם בעלי מאפיינים ומראה של בקתות עץ. ישנם צימרים יוקרתיים שיכללו כמה מפלסים/קומות, צימרים שיש בהם גם חצר פרטית גדולה ומרווחת וכו’.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד