מיינדפולנס למתחילים – איך לבחור את המקום הנכון?

יותר ויותר אנשים, צעירים ומבוגרים, בוחרים בשנים האחרונות להירשם לקורס מיינדפולנס. אנחנו יכולים לראות את זה בקרב גברים ובקרב נשים, אנשים שמתמודדים עם מצבים שונים בחיים, ספורטאים ואמנים אשר מעוניינים להגיע לרמה גבוהה של קשיבות ומודעות לעצמם וכן לאחרים. 

על מנת לעבוד בשיטת מיינדפולנס צריך להתחיל מהבסיס, צריך להתחיל משלב של מתחילים ומשם להתקדם הלאה. רק בצורה כזו אפשר ללמוד את החומר בצורה נכונה ולהתקדם לאט לאט עד שמגיעים לרמות גבוהות יותר. זה בוודאי נכון, אם מתכוונים לעסוק בתחום באופן מקצועי, קרי להיות מרצים ומורים בתחום. 

במסגרת מיינדפולנס למתחילים, לומדים טכניקות ושיטות בסיס, לומדים להבין מה זה בדיוק מיינדפולנס, איך אנחנו מתחברים לתחום, מתי אפשר להשתמש בו, ועוד שורה ארוכה של דברים שיכולים לעזור בשביל להשתלב ולהתקדם. 

באופן טבעי, הקורס הוא מעשי למרות שישנם הסברים תיאורטיים רבים איך לנשום, איך להשתחרר, להיות קשוב ולבצע דברים שיכולים להשפיע על המחשבה והתודעה. 

איך בוחרים קורס למתחילים?

בשביל לבחור קורס מיינדפולנס למתחילים, צריך לבחון היטב מה בדיוק מציעים בקורס, איך זה בדיוק יכול לשרת אותנו, והאם באמת מדובר בקורס בסיסי שיכול לספק לנו את כל המידע הרלוונטי בשביל להתקדם הלאה. חשוב לברר לא רק מי מרצה בקורס ומי מעביר אותו, אלא גם מי התלמידים בקורס, זאת על מנת שאנחנו נוכל לוודא שהם אכן באותה רמה כמו שלנו ולא ברמה מתקדמת יותר. 

בנוסף, יהיה נכון מצידנו לבדוק איפה מועבר הקורס ואיזה מוניטין יש לו. אנחנו נרצה כמובן ללמוד בקורס האיכותי ביותר, זאת על מנת שנוכל לקבל את כל הכלים הרלוונטיים בשביל שבסיומו נוכל לעבור הלאה אל סדנת מיינדפולנס יותר מתקדמת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד