שעוני גברים

הרבה גלגולים עברו על שעוני גברים לאורך ההיסטוריה, החל מהדגמים שהיו נושאים ברצועה וכלה בשעוני קפיץ מתוחכמים. כיום, הביקוש לאביזר הקלאסי הזה רחב מאי פעם, כאשר דגמים רבים נחשבים לאקססוריז מפואר ומוקפד במיוחד. לאור המבחר, קבלו מדריך קצר שיסביר על ההבדלים בין  שעוני גברים וגם איך באמת נכון לבחור שעון, עם תוצאה מרהיבה ומצוינת. 

השעון – מבט מבפנים 

אם אתם גברים שרוצים לדעת יותר על השעון שאתם קונים, שימו לב שישנם שלושה סוגים שונים של שעוני גברים, ואנו לא מדברים על העיצוב החיצוני. בשלב זה, מה שנרצה זה להעניק לכם הצצה זריזה פנימה, כלומר מבט מבפנים, אל המנגנון. 

הסוג הראשון והוותיק למדי של מנגנון הינו בעל המבנה המכאני. המנגנון בנוי קפיצים סדורים, חלקם ראשיים וחלקם משניים. הדגמים האיכותיים נחשבים למאוד אמינים. זהו פתרון קלאסי שמייצג ערך היסטורי וטוב טעם. למותר לציין ששעונים אלה לא זקוקים לסוללות. סוג יותר מודרני של שעוני גברים הינו השעון האוטומטי. בתוך השעון ישנה מעין משקולת שכאשר מטלטלים את השעון זה גורם לכיוון אוטומטי. אולם הפתרון הנפוץ ביותר כיום מבוסס על מנגנוני קוורץ. הם מדויקים, לא יקרים יתר על המידה ועמידים ביותר. הסוללה החשמלית משולבת עם גביש קוורץ ובכך אין למעשה צורך בחלקים נעים רבים במנגנון הפנימי. 

לרכישת שעוני גאנט לגברים >>>

כך תבחר שעון 

בבחירת השעון שים לב לדברים הבאים:

  1. סוג המנגנון, כפי שציינו בתחילה. 
  2. גודל גוף השעון עצמו ועובי הרצועה. 
  3. משקל השעון, שים לב שלא תמיד יש התאמה בין גודלו לבין משקלו. 
  4. החלט האם יתאים לך שעון בעל רצועת מתכת או רצועה שאיננה מתכתית. 
  5. התאמה בין צבע השעון לסגנון הלבוש ולצבע עורך יביא עימו את התוצאה שתשביע את רצונך. 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד