למה לחגוג שבת חתן במלון משתלם הרבה יותר

משפחות רבות הבינו שהדרך האופטימלית ליהנות משבת חתן מוצלחת היא להגיע לאחד מבתי המלון ברחבי הארץ, כדי ליהנות מהמפגש המשפחתי והחברי המרגש.

בבית המלון משתלם הרבה יותר 

משפחתו של החתן מבצעת תחשיב מדויק של העלויות אשר כוללות הוצאות של השכרת ציוד כמו שולחנות, כיסאות, כלי אוכל, סכו”ם, מגשים, פלטות חימום ועוד. בנוסף לכך יש לחשב את עלויות הזמנת המזון לארוחת שישי בערב, שבת בבוקר, כיבוד קל בבית הכנסת לאחר התפילה וארוחת צהרים מלאה בשבת. 

מדובר בסכומי כסף די גבוהים ובנוסף לכך על המשפחה לארח קרובי משפחה וחברים ללינה אצלם בסוף השבוע. 

לעומת זאת אם מקבלים הצעות מחיר מחברת הפקות כמו אורון תיירות שדואגת למשפחה לבתי מלון שונים שכולם ברמה מעולה, יש בהם בית כנסת או אולם למטרה זו והם מגישים אוכל טרי ומשובח, כמעט אין הבדלים במחירים ואפילו ההוצאה בבית המלון היא נמוכה יותר כלכלית.

העייפות של המשפחות 

יש משפחות שחוגגות שבת חתן לאחר החתונה ואחרות שחוגגות זאת לפני החתונה וזאת על פי השיוך העדתי. בשני המקרים הזוג הצעיר וגם בני המשפחה עייפים מכל ההתרוצצויות הקשורות לחתונה ולכן אין כוח לבצע את כל התהליך של הכנת האוכל, או טיפול בכל הנושא של ההיערכות והגשת האוכל. בנוסף לכך לא לכל משפחה יש די מקום ומיטות כדי לארח את הקרובים שמעוניינים לישון כדי לא לנסוע בסוף השבוע הזה.

לכן כאשר שמים על כף המאזניים עלות מול תועלת ובמיוחד שהעלויות הן זהות ואף נמוכות יותר, רוב המשפחות מעדיפות לתאם שבת חתן במלון וכך ליהנות מאירוח מושלם בבית מלון איכותי על כל המשתמע מכך, הנאה מהקרבה לבית הכנסת ואוכל ברמה גבוהה ביותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד