מאמן כושר אישי מחיר

אין ספק כי בבואנו לבחור מאמן כושר אישי, מחיר השירות עשוי לשחק תפקיד משמעותי ולהכריע האם נוכל לקבל את ההדרכה או שנצטרך לחשוב על אופציה אחרת – או במילים אחרות, להתפשר.

טווח העלויות לשעת הדרכה או לסדרה של אימונים עשוי להשתנות משמעותית בין מאמנים ומדריכים בתעשייה ונכון להיות, לחודש מאי 2022 כאשר האינפלציה מרימה ראש והכל מתייקר, גם בתחום הדרכות הכושר אנו עשויים לראות קפיצה במחיר שעלולה להרחיק לא מעט מתאמנים מלעשות את הצעד הראשון – תרתי משמע.

הנה מספר פרמטרים במשוואת המחיר שעשויים לתת לך כמתאמן עתידי, השוקל את האפשרות לרכוש אימונים, את ההבנה האם וכיצד ניתן להוזיל את המחיר עוד לפני שבכלל הרמת את הטלפון ויצרת קשר ראשוני.

איפה מתאמנים איפה מתאמנים זה בעצם הדבר הראשון שיש לשים לב אליו. אם משווים אימון בחדר הכושר אל מול אימון בבית או בגינה הקרובה אז כמובן שאימון בחדר הכושר מייקר את המחיר שיוצע לך וזאת משום שיש לקחת בחשבון את עלות הכניסה לחדר הכושר בין אם מתבצעת באופן חד פעמיו ובין אם מדובר על מנוי.

שעת האימון שעת האימון במהלך היום עשויה גם היא להשפיע רבות ונחרצות על המחיר אותו תוכל לקבל וזאת משום ששעות מסוימות נחשבות לעמוסות יותר ולפיכך יתומחרו בתעריף יקר יותר ממשבצות בשעות פחות עמוסות. אם ברור לך מההתחלה שמתאפשר לך להתאמן בשעות נוחות יותר, כדאי לך לציין זאת כבר בשיחה הראשונה. 

אורכה של ההדרכה כמה זמן נמשך כל אימון הוא משתנה נוסף שיש לשים לב אליו כאשר אנחנו מנסים לברר מחיר מאמן כושר אישי לאימון. ניתן לומר בוודאות כי שיעורים קצרים יתומחרו נמוך משיעורים ארוכים יותר.

הנה שתי נקודות שידגישו עבורך איך בכל זאת תוכל לקצר את השיעור:

  • חימום עצמאי בתחילת השיעור שתבצע לבד יוכל לאפשר לך להתמקד רק בחלק העיקרי מה שעושי להוזיל לך את העלות
  • מתיחות בסוף אימון שתבצע בעצמך עשויות גם לקזז לך כמה דקות מסוף האימון

לסיכום ניתן לומר כי מאמן כושר אישי מבקש מחיר המאפיין את כל הנקודות שהוסברו ולכן אם נגיע מוכנים אל המדריך ונדע בדיוק מה אנו צריכים, נוכל להשיג את העסקה הטובה ביותר שנוכל לקבל. 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד