בתים לקנייה בכרמיאל

אחד היעדים החמים ביותר לרכישת נדל”ן בשנים האחרונות בישראל הוא בעיר כרמיאל. עיר זו נחשבת לאחת הערים היפות והפופולריות ביותר באזור הצפון, גם לתיירות ובילויים וגם למגורים, עבודה ומתחמי תרבות והשכלה גבוהה. בתים לקנייה בכרמיאל נחשבים להזדמנות השקעה נהדרת עבור משקיעים בכל סדר גודל וניתן למצוא דירות להשקעה טובה גם בתקציבים צנועים ביחס למקומות אחרים. 

דוגמאות לבתים לרכישה בכרמיאל:

המחיר עשוי להשתנות בהתאם לגודל הדירה, לשכונה, לגיל המבנה ועוד פרמטרים רבים נוספים אולם מצאנו עבורכם טווח מחירים הגיוני לבתים בכרמיאל. תוכלו למשל למצוא דירה בבנייה של 3 חדרים, בסביבות 70 מ”ר במחירים של 700-800 אלף שקלים בלבד. ניתן למצוא גם בתי קרקע של 4-5 חדרים באזורים נהדרים במחירים של 1.5-2.5 מיליון שקלים. דירה בבניין בגודל 100 מ”ר ו4 חדרים עשויה לעלות כ-900 אלף שקלים, בעוד שדירה של 5 חדרים ו-150 מ”ר גם היא בבניין עשויה לעלות כ-1.6 מיליון שקלים.

היתרונות של רכישת דירה בכרמיאל:

  • אזור מתפתח – כרמיאל היא בין הערים המתפתחות ביותר באזור הצפון בשנים האחרונות ואינספור מרכזים, פארקים ומתחמים חדשים קמים בעיר, כמו גם בנייני מגורים חדשים, בתי קרקע חדשים ועוד. 
  • ביקוש רב – תוכלו לרכוש דירה להשקעה בידיעה שיש ביקוש רב לנכסים באזור. סביר להניח שתמצאו דייר במהירות.
  • עליית ערך הנכס – בתים שנרכשו במחירים של עד חצי מיליון שקלים לפני עשור בכרמיאל כיום שווים לפחות כפול. מדובר בעליה משמעותית בערכי הנכסים בכרמיאל מה שגרם למשקיעים רבים לחפש נכס להשקעה בעיר.

לסיכום; דירות למכירה בכרמיאל יוכלו לספק לכם הזדמנות נהדרת להשקעה עם תשואה סבירה בהחלט ועליה בערך הנכס בשנים הבאות. מדובר באזור נהדר עם כל מה שצריך לחיים טובים ואיכותיים ושילוב של טבע ואווירה אורבנית מיוחדת. 

מחפשים משרד תיווך בצפון? הקליקו על הלינק!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד