תפילין

תפילין הן חתיכות קלף קטנות הנלבשות על הראש והצוואר כדי להגן מפני זיהומים. הם שימשו במשך מאות שנים והיו חלק מהחיים הדתיים היהודיים כבר למעלה מ-1,500 שנה.

תפילין הן חתיכות עור קטנות שעליהן חרוטות האותיות העבריות של שם ה’. הם משמשים לקשירת הגוף היהודי במהלך טקס על מנת להגן עליו מפני רוחות רעות ומדברים שיכולים לגרום נזק.

בנוסף, משתמשים בתפילין במהלך התפילות היומיומיות כדי לעזור לנו להתמקד בה’ ובמצוותיו. דברים ה’:10 נאמר: “ישמרך ה’ מכל רע; יביא אותך אל הארץ אשר נשבע לתת לך.”

המילה “תפילין” באה מהמילה העברית “תפילה”, שפירושה “לאגד”. בעידן המודרני, התפילין הפכו פופולריים מאוד במדינות רבות ותרבויות שונות. . העיקרון הבסיסי שעומד מאחוריהם הוא “הזנת הגוף, כדי שיוזן; חזקו את הגפיים, כדי שיוכלו לבצע את תפקידם. לכן הם מהווים כלי עזר בחיי היום-יום של כל אדם”. תפילין לובשים מסביב למצח: שלוש רצועות עור המחוברות זו לזו ליצירת לולאה.

מה החשיבות של תפילין בדת היהודית?

תפילין היא סוג של לבישה דתית יהודית. הוא מייצג את אחדות האל והאדם.

התפילין הם חפצי הקודש אותם מניחים גברים יהודים בחגים. הם מורכבים משלוש חתיכות עור המכסות את הגוף, הראש והידיים. הם לובשים בכל חגי ישראל, למעט יום כיפור. התפילין הם חלק חשוב מאוד ביהדות ויש להתייחס אליהם בכבוד ובזהירות.

תפילין היא פריט פולחני יהודי מסורתי. זה נלבש על הראש על ידי יהודים ולא יהודים כאחד. התפילין עשויות מעור שהוא חומר שניתן למיחזור.

את התפילין מכינים מעור, חותכים אותם לרצועות ואז מקפלים לצורה. הרצועות מחוברות לפרק כף היד בעזרת פיסת עור שתפורה למקומה. הוספת התפילין גורמת לנו להיות מודעים למצוות ה’ ועוזרת לנו להתמקד בגדולתו ובטובו.

 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד