איך להתאים מטבח 1.5 מטר ליחידות דיור והאם זה שווה את ההשקעה?

הדרך הפשוטה ביותר לבנות מטבח בגודל 1.5 מטר היא להשתמש ביחידת מטבח קונבנציונלית של 1.5 מטר. עם זאת, זה לא מעשי ליחידות דיור בגודל זה בגלל אילוצי המקום. האפשרות הנוספת היא להשתמש ביחידת מטבח גדולה יותר ולהתקין אותה בבית או דירה דו-קומתית קיימת. כך תוכלו ליהנות ממטבח גדול יותר באותו גודל של מטבח מסורתי של 1.5 רגל.

האפשרות הטובה ביותר להשתמש במטבח גדול יותר היא לבנות אחד בעצמך. כן, אולי נאלצתם לשכור מישהו אחר בכל הנוגע לעיצוב ובניית החלל אבל התוצאה הסופית תהיה שווה את זה מבחינת נוחות ופונקציונליות. הסיבה לכך היא שכאשר אתה בונה את זה בעצמך, יש לך קצת יותר שליטה וגם זמן לסיים את העבודה. רעיונות לעיצוב סלון למטבח קטן בדוק את הרעיונות האלה לעיצוב סלון למטבח קטן.

במקרה זה, יחידת המטבח החדשה תצטרך להיות מוגבהת מעל מפלס הרצפה הקיים בכ-1 מטר, ולכן יהיה צורך במבנה תומך נוסף (למשל, קיר). זה תומך ברעיון שעלינו לבחון דרכים יעילות יותר לבניית בתים ודירות מאשר בשיטות קונבנציונליות כמו שיטות בנייה מסורתיות (כלומר, שימוש בתמהיל בטון טרומי).

מטבח בגודל 1.5 מטר – למה זה עדיף?

ישנן סיבות רבות מדוע מטבח 1.5 מטר עדיף על מטבח 1 מטר. אחת הסיבות העיקריות היא שזה דורש פחות מקום ועולה פחות כסף להתקנה. המשמעות היא שקל יותר להתאים אחד בהשוואה לסגנון הישן של מטבח 2 מטר, שתופס יותר מקום ועולה יותר כסף.

סיבה נוספת היא שהשטח שתקצה לבישול ינוצל בצורה יעילה יותר. מטבח קטן יותר מאפשר לך גם לאחסן את המצרכים וחפצים חיוניים אחרים בשטח קטן בהרבה, מה שאומר שקל יותר להגיע אליהם.

סיבה נוספת היא שמטבח מטר אחד תופס פחות מקום בהשוואה למטבח של שני מטר. זה אומר שזה דורש פחות מקום וחוסך כסף.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד