מדף מודולרי – למי מיועדים מדפים מודולריים?

מדף מודולרי משולב יכול לשמש לארגון ואחסון כל סוגי המוצרים. זוהי דרך מצוינת לוודא שיש לך את כל מה שאתה צריך במקום אחד. גם אם זה לא בקופסת ציוד או ארון, כל מה שתרצו לאחסן תוכלו להניח אותו על מדף מודולרי משולב. כדי לוודא שהכל מאוחסן ונגיש בצורה בטוחה, מדף מסוג זה כולל מגש נשלף שיכול לעמוד ולספק הגנה למוצרים שלך כאשר אינם בשימוש. לא צריך מדף למוצרים שלך? אין בעיה. שילבנו מדפים מודולריים המיועדים לשמש כמתלים צדדיים, או יותר טוב מתלה שיכול להתחבר ישירות לקיר על ידי הברגה לתוך ניטים. אנו מבינים שאתה רוצה שהלקוחות והמכרים שלך יראו מה יש לך בחנות, אז דאגנו לכולנו לראות את תכולת החנות באמצעות מידוף נכון ולהיות מסוגל להציגו בפניהם בצורה שניתן לגשת אליה. המדפים מעוצבים כך שניתן להסירם ולהרכיבם בקלות, כך שרק המשקופים עומדים בינכם לבין הלקוחות שלכם. 

למי מדפים מודולריים יכולים להתאים?

מדפים מודולריים הם סוג של מדפים המורכבים ממספר חלקים ומשמשים לאחסון חומרים שונים כגון בגדים, נעליים, ספרים וכו’. החלק הטוב ביותר במדפים מודולריים הוא שניתן להתאים אותם בקלות לכל מיני גדלים. המשמעות היא שמנהל מחסן יכול להתאים את המדפים לפי גודל הפריטים המאוחסנים בו. מדפים מרווחים מאפשרים למנהל המחסן לאחסן כמות גדולה של סחורה על המדפים בבת אחת. המשמעות היא שמנהל מחסן יכול לאחסן יותר מפריט אחד בלבד על מדף אחד. במקום זאת, הוא יכול גם לאחסן פריטים מרובים על מדף אחד על ידי יצירת מרווח קטן יותר בין כל פריט. ניתן להשתמש גם במדפים מרווחים כדי להקל על הלקוחות כדי למצוא פריטים ולחפש מוצרים שהם רוצים. מדפים מודולריים יכולים להתאים גם לאחסון ביתי, גם במפעלים, גם בבתי עסק וחנויות שונות ואפילו במשרדים.

 

בקרו באתר מדפיקס >>>

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד