חנות צעצועים

מי לא אוהב צעצועים?! אנחנו לא מכירים אדם אחד שאי פעם אמר שהוא או היא לא אוהב צעצועים! אבל יש אנשים שאוהבים צעצועים כל כך עד כדי שהם חולמים לפתוח חנות צעצועים בעצמם!

אז מה אתם צריכים לדעת על פתיחת חנות צעצועים? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על פתיחת חנות צעצועים.

טיפים לפתיחת חנות צעצועים

לפני שאתה פותח חנות צעצועים, חשוב מאוד להכין לעצמך תכנית עסקית מפורטת, כזו שתכלול את כל ההוצאות ואת ההכנסות העתידיות הפוטנציאליות שלכם. תזכרו שמעל ל 70% מכלל העסקים הקטנים (לרבות חנויות צעצועים וגימיקים) שנפתחים לא מצליחים להגיע לשנה השנייה של העסק.

התוכנית העסקית של חנויות הצעצועים העתידית שלך תאפשר להבין את כל המרכיבים הרבים שכוללים שעליך לקחת בחשבון לפני פתיחת חנות של צעצועים.

רק לאחר הכנת תוכנית עסקית לחנות צעצועים תוכל להבין האם לחנות שלך שאתה מתכוון לפתוח יש כדאיות כלכלית במיוחד אם אתה “מתחיל מאפס”.

שכירות של החנות – השכירות של חנות הצעצועים היא חלק בלתי נפרד ממה שצריך לקחת בחשבון דבר נוסף שמשפיע על העלויות. אל תשכחו שהמיקום של החנות ישפיע על העלויות ועל אפשרויות ההצלחה של החנות.

אם אתם רוצים לפתוח חנות צעצועים ואין לכם מושג באיך לנהל עסק או לפתוח עסק תזכרו שישנם ארגונים ומוסדות שיכולים לעזור בתהליך למשל ישנן לא מעט עסקים קטנים שממליצים להיעזר במט”י -מרכז טיפוח ויזמות עסקית שם תוכלו לקבל הכוונה, סיוע וליווי אישי (לפחות בשלבים הראשונים) של פתיחת חנות הצעצועים.

חנויות צעצועים ברחבי הארץ

קיימות לא מעט חנויות צעצועים ברחבי הארץ, תוודאו שאת החנות שלכם (בלי קשר למקום שבו תפתחו את החנות) תבדלו בצורה כזו או אחרת, בין אם בסוג הסחורה או ביחס ובנראות החנות.

שיהיה לכם בהצלחה ובכיף!

מחפשים משחקי קופסא? הקליקו עכשיו על הלינק!

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד