תה קר: מאיפה הכי התחיל?

תה קר הוא באופן מסורתי משקה שמוגש קר. ניתן להכין אותו עם מים חמים או קרים ומגיע בטעמים רבים ושונים. תה קר הוא משקה פופולרי שקיים כבר מאות שנים. האזכור הראשון של תה קר היה בסין בתקופת שושלת טאנג (618-907). זה נעשה עם עלי תה ירוק ומים.

תה קר הוגש לראשונה בארצות הברית ב-16 בדצמבר 1873 על ידי קתרין א’ ברינקלי ביריד העולמי של סנט לואיס. יש אומרים כי תה קר הוצג לשוק האמריקאי בשנת 1823 כאשר הוא נמכר על ידי תומס סאליבן בבית הקפה שלו בניו אורלינס בשם Café de la Régence.

ההיסטוריה של התה הקר היא ארוכה. מדובר במוצר אשר קיים במשך מאות שנים והפך משקה חם עם קפאין למשקה קר כקרח עם הזמן. ניתן לאתר את ההיסטוריה של התה הקר עד לשושלת טאנג. בשנת 618, הקיסר הסיני, הקיסר גאוזו, הורה לאנשי החצר שלו להתחיל לשתות תה קר שכן האמינו שיש לו סגולות רפואיות והוא יצנן את גופם במהלך הקיץ.

למה כדאי להגיש את המשקה הזה? 

ניתן להגיש תה קר חם או קר, אך לרוב מגישים אותו קר. הוא מוגש בדרך כלל בכוס גבוהה עם קוביות קרח, חתיכות לימון, סוכר, ולפעמים חלב או שמנת. מתה קר נהנים על ידי אנשים מכל הגילאים והטעמים.

תה קר הוא משקה פופולרי שנהנים ממנו בכל רחבי העולם. הוא הפך לסמל של הכנסת אורחים וריענון. תה קר הוא משקה מרענן ומרווה צימאון המוכן על ידי המסת סוכר או דבש במים קרים והוספת מיץ לימון או ליים וקוביות קרח.

מארז תה קר במתנה

כאשר אתם מחפשים מתנה למשפחה, ייתכן שתתקשו להחליט מה לקנות. זה המקום שבו קופסאות התה האלה יכולות לעזור לך. הם מציעים מגוון סוגי תה שיתאימו לכל אחד במשפחה. קופסאות תה אלו מושלמות למשרד או לבית והן מהוות את המתנה המושלמת לכל אירוע.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד