למי מתאים להעניק מגן הוקרה?

כשעושים משהו מיוחד וחשוב שיש לו משמעות והשלכות חיוביות גם לטווח הרחוק, רוצים לציין את הדבר הזה באמצעות פריט מסוים שיוענק כהוקרה לאדם או קבוצת אנשים שהייתה אחראית על המעשה. העניין החשוב ובעל המשמעות לא מוכרח להיות רק מעשה אלא יכול להיות גם רעיון, פעולה, השפעה ועוד.

לכן הדרך הטובה ביותר להוקיר ולהנציח את המעשה המיוחד שנעשה היא באמצעות מגני הוקרה, מן פסלים שמעניקים במהלך או לאחר טקס הוקרה מיוחד שעורכים עבור המאורע המרגש. כיצד תדעו מתי ולמי מתאים להעניק את מגן ההוקרה? נרחיב על המשמעות שלו בשורות הבאות.

מהו מגן הוקרה?

כאמור, מדובר על פריט סמלי וייחודי המוענק כהוקרה לאדם או אנשים שאחראים על ביצוע מעשה, פעולה או רעיון שהובילו ליצירת דבר-מה משמעותי וחשוב. מגן ההוקרה הוא למעשה סוג של מעמד בגודל קטן-בינוני, עליו חורטים הקדשה אישית עבור האדם/אנשים שיקבלו את מגן ההוקרה כמתנה סמלית לפועלם. 

למי מעניקים מגיני הוקרה?

לרוב נהוג לראות טקסי הענקה של מגיני הוקרה בצבא או יחידות ומחלקות ביטחוניות, אך גם בתחומים אחרים נהוג להעניק מגן הוקרה כמו חינוך, מדע, עבודה ועוד. לכן הענקת מגן הוקרה יכולה להתאים לעובדים שפורשים ממקום עבודתם לאחר תקופת זמן ארוכה, מורים ואנשי חינוך שהשפיעו על תלמידיהם בצורה משמעותית וגם חוקרים ואנשי מקצוע אחרים שעושים עבודה ופעולות חשובות ופורצות דרך.

כיצד לבחור מגן הוקרה ייחודי?

כדי לבחור מגן הוקרה ייחודי ומרגש, כדאי לשקול לאיזה מטרה הוא משמש. ישנם מגיני הוקרה בצורות מסוימות המתאימים כמתנות הוקרה ייעודיות כמו מגן הוקרה בצורת חייל/לוחם כהוקרה לחיילים, או מגן הוקרה מלבני ומרשים המתאים להצבה על שולחן במשרד.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד