מאגרי תמונות מומלצים

אם אתם מחפשים מאגרי תמונות שונים, חשוב מאוד שתפעלו על פי המלצות שתוכלו למצוא באתר SeoMonster. להמלצות יש משמעות משום שאנשים אחרים כבר בדקו את המאגר, התנסו בו והם יכולים להעביר לכם חוות דעת על מאגר התמונות. אם הם מרוצים או לא מרוצים מהמחיר, מהיצע התמונות, מקלות השימוש ועוד. כך במקום שאתם תתנסו במאגרי תמונות מסויימים ללא רקע קודם או היכרות שיש לכם איתם וללא חוות דעת קודמת, אתם עלולים לגלות שבחרתם במאגר תמונות שלא מתאים לכם או שלא באמת עבדתם עם מאגר תמונות שהוא מומלץ ושעדיף לכם לעבוד איתו. אפשר למצוא המלצות על מאגרי תמונות מומלצים בקבוצות פייסבוק ופורומים של אנשים שמשתמשים במאגרי תמונות בשגרה ולעבודה שלהם כמו מעצבי אתרים, מעצבי UI UX, גרפיקאים ועוד. גם במאמר זה תוכלו לקבל המלצה על כמה מאגרי תמונות שקיימים ברשת.

על איזה מאגרי תמונות אנחנו ממליצים?

Freepik

פריפיק הוא אחד ממאגרי התמונות המוכרים ביותר ושתמצאו הרבה מאוד המלצות עליו. יש בו מלאי עצום של תמונות, למעשה כמה מיליוני תמונות. היתרון שלו הוא בכך שבנק תמונות זה מאפשר לכם להוריד תמונות ללא עלות, אך אתם תהיו חייבים לתת קרדיט בעת פרסום התמונה שלכם, אך ניתן גם לעשות חשבון פרימיום שבו תוכלו להוריד כמות גדולה של תמונות מדי חודש עם אפשרות לשימוש ללא קרדיט.

Pexels

אם אתם מחפשים שילוב של בנק תמונות חינמי אך שיהיו גם תמונות איכותיות, האתר הזה הוא בשבילכם. תוכלו למצוא פה כמות נכבדת של תמונות להורדה בחינם ואפילו ללא מתן קרדיט כמו בפריפיק, אך ההיצע והאיכות של מרבית התמונות הן פחות טובות ממה שמציע פריפיק, ועדיין ניתן למצוא כאן לא מעט תמונות נהדרות. 

ShutterStock

שאטרסטוק הוא בנק תמונות עבור מי שמחפש נטו איכות ומקצועיות ומוכן לשלם על זה. זהו כנראה מאגר התמונות המפורסם בעולם. יש בו כמות עצומה של תמונות באיכות מאוד גבוהה, אך מדובר במאגר תמונות לא זול. הוא מיועד בעיקר למי שמוריד כמויות גדולות של תמונות, שהרי הוא מציע חבילות של הורדה של מאות תמונות בחודש ואז המחיר יכול להיות יותר משתלם. הוא גם מיועד למי שעוסקים בתחום הדיגיטל והפרסום וצריכים תמונות איכותיות ומקצועיות באופן קבוע. 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד