מוצרי ספיגה לקשישים

מוצרי ספיגה הם חלק חשוב בחיי היומיום של קשישים. יש ללבוש אותם עד שהם לא יכולים יותר ללבוש אותם. אבל, יש בעיה: הם לא נוחים ללבישה והם מתלכלכים בקלות רבה. הפתרון הטוב ביותר לבעיה זו הוא חיתול חד פעמי גדול במיוחד. החדשים רכים במיוחד והישנים שנהגנו להשתמש בהם במשך שנים עדיין בסדר גמור. הם פשוט מתלכלכים ביתר קלות ומי הכביסה נוטים להישפך על הרצפה, מה שמקשה (ומלכלך) אפילו יותר מבעבר.

קשישים רגישים יותר לריח המוצרי ספיגה מאשר רוב האנשים. הם לא מאוד אוהבים את ריח החיתולים. כתוצאה מכך, לעיתים קרובות יש להם בעיות בהתמודדות איתם ומקשות עליהם להתנהל בחיי היומיום שלהם. זו הסיבה שיצרני מוצרי ספיגה לקשישים ניסו להמציא חיתול שמריח לא רע בכלל ומקל על קשישים להתמודד איתם. החיתול החדש מבית Mutter נועד להיות קריר ונוח לקשישים. הוא גם מריח לא רע בכלל. העיצוב החדש של החיתול מהווה שיפור גדול לעומת קודמיו ורוב הקשישים יהיו מרוצים ממנו.

מוצרי ספיגה חדשניים עכשיו בשוק

הרעיון הוא לעצב מוצרי ספיגה שיהפכו את הקשישים לרגישים הרבה פחות לריח שלהם ושלא יותירו אחריהם ריחות לא נעימים כאלה. עם כל זה בחשבון, יצרני מוצרי ספיגה העלו רעיון לעצב טיטולים למבוגרים סופחים וקלים לעור.

אנחנו צריכים לחשוב על הקשישים כעל הלקוחות העתידיים שלנו. אנחנו צריכים לוודא שהם נוחים ובטוחים בזמן השימוש בחיתולים. מוצרי ספיגה מיוצרים כך שניתן ללבוש אותם ללא כל אי נוחות ולכן חשוב לנו לעצב אותם בצורה כזו שלא יגרמו אי נוחות או כאב לקשישים. כדי לטפל בבעיות הללו, עלינו לעצב מוצרי ספיגה כקו מוצרים שונה לחלוטין. אנחנו צריכים לעצב אותו מחדש כך שהוא לא רק נוח ובטוח אלא גם יעיל בשימוש. זה יאפשר לנו למשוך יותר לקוחות עבור המוצרים שלנו.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד