אתר תמונות

יש אתרים באינטרנט שמכילים בתוכם המון תמונות שבהם יכולים לעשות שימוש אנשים שנרשמים לשירות של אותו אתר ומורידים את התמונות. לאתרים כאלה קוראים מאגרי תמונות או בנק תמונות. אם אתם מעצבים גרפיים, בוני אתרים, מקדמי אתרים, מעצבי אתרים ועוד, גם אתם יכולים לעשות שימוש באתרים של תמונות לצורך העבודה שלכם. מה שמיוחד באתר בנק תמונות הוא שאתם יכולים בקלות למצוא תמונות אווירה, תמונות אילוסטרציה ועוד מבחר של תמונות לשימושים שונים. מדובר על כמות ענקית של תמונות שמסודרות על פי קטגוריות או תגיות עם מאפיינים של כל תמונה, כך שתוכלו בקלות לאתר את התמונות שאתם צריכים לצורך העבודה שלכם. באתר תמונות יש כמובן גם אפשרות לחיפוש חופשי על פי מילים בעזרת שורת חיפוש. אם למשל אתם בונים אתר אינטרנט לעורך דין ורוצים להשתמש בתמונות נושא ותמונות רלוונטיות, אתם יכולים לחפש תמונות תחת מילת החיפוש “עורך דין” ואתר התמונות יציג לכם מבחר תמונות איכותיות שקשורות לעריכת דין ומשפטים ותוכלו להחליט מהן התמונות שאתם רוצים לשלב באתר שלכם. מכיוון שבאתר תמונות גדול ומוכר יש היצע אדיר של תמונות, אתם יכולים להיות בחיפוש שלכם גם יותר ספציפיים ולמשל לחפש “עורך דין נדלן” “עורך דין מעצרים” ועוד ואתם תקבלו תמונות רלווטיות יותר לחיפוש שלכם ולתחום שאתם צריכים?

איך משתמשים באתר תמונות?

זה ממש פשוט ואם יש לכם אפילו מעט רק וניסיון עם מחשבים ואתרים אתם יכולים להבין מייד כיצד משתמשים באתר תמונות, הורידו מדריך האתר Killermedia שיהיה לכם בכל מקרה. כל מה שצריך לעשות זה להירשם ברישום קצר מאוד, לבחור את החבילה שמתאימה לכם ומייד להתחיל להוריד את התמונות שאתם צריכים לעשות בהן שימוש לצורך העבודה שלכם. אתם יכולים להוריד תמונות על פי נושאים שונים וגם תוכלו לבחור את הרזולוציה והמידות של התמונות שתרצו להוריד. 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד