ויזה למרוקו

מרוקו היא מדינה צפון אפריקאית השוכנת לחוף הים התיכון והיא יעד תיירותי פופולרי עבור ישראלים. הוא מציע אטרקציות רבות, כמו מדבר סהרה, הרי האטלס וקזבלנקה.

ישנם שני סוגים של אשרות המאפשרות כניסת אזרחים ישראלים למרוקו: ויזת תייר וויזת עסקים.

אשרת תייר ניתנת למי שרוצה לבקר במרוקו למטרות פנאי בלבד. אשרת עסקים ניתנת למי שרוצה לבקר במרוקו למטרות עסקיות. כדי לקבל את כל סוגי הויזה, עליך להגיש בקשה בקונסוליית מרוקו בארצך או בישראל אם אתה כבר שם. . דרכון רגיל נדרש לכל סוגי הויזות למרוקו בצירוף טופס בקשה מלא וצילום תעודת זהות אישית. למידע נוסף באתר ממשלת מרוקו. . אם אתה ממדינה של האיחוד האירופי, התשלום עבור אשרת תייר הוא 30 אירו. אם אתה ממדינת עולם שלישי, התשלום עבור אשרת תייר הוא 45 דולר. הרפובליקה של מרוקו חברה בארגונים הבינלאומיים הבאים: OICS, WTO, WHO, WCL, FAO , אונסק”ו, UNCTAD והליגה הערבית.

הדרכון המרוקאי אינו תקף לנסיעה לישראל, ולכן יהיה צורך להגיש בקשה עבור ויזה למרוקו לפני נסיעה מישראל למרוקו. את הבקשה לויזה ניתן לעשות אונליין או בשגרירות מרוקו בישראל. ילדים חייבים לקבל את הסכמת שני ההורים לפני נסיעה למרוקו. ויצטרכו להגיש טופס D-600, הכולל הסכמה בכתב של הוריהם. האם אזרחים ישראלים יכולים להיכנס למרוקו? ניתן לשלטונות מרוקו להעניק לאזרחים ישראלים ויזה רק אם הם יכולים לספק “זיהוי חיובי של מטרת הנסיעה (דרכון וויזה) שלהם”. האם אזרחים ישראלים יכולים להיכנס ללא ויזה? לא, אזרחי ישראל חייבים לשלם עבור אשרת תייר לפני הכניסה למרוקו. אשרת תייר תאפשר לך לשהות במרוקו עד 90 יום. אם תרצו להישאר זמן רב יותר, תזדקקו להארכה אשר ניתן להגיש בקשה בתחנת המשטרה הסמוכה למקום מגוריכם או בשגרירות מרוקו הקרובה ביותר במדינת מולדתם.

> קבלו מידע על ויזה למרוקו לקבוצות

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד