לגו נינג’גו – המשחק הפופולרי

נושא לגו נינג’גו נוצר בשנת 2011 ומאז הוא צעצוע פופולרי. הצעצוע מבוסס על סיפור בדיוני של שש נינג’ות שנלחמות עם כוחות הרשע. לגו נינג’גו מורכב משלושה פלגים עיקריים: צוות הנינג’ה, צבא השלד הרשע ולוחמי ממלכת החיות. לגו נינג’גו יש מגוון סטים שונים לילדים לשחק איתם.

לגו נינג’גו – מוצלח בצורה יוצאת דופן

לגו נינג’גו הוא ערכת נושא לגו המבוססת על אנימה ומנגה יפנית. זה הוצג לראשונה בשנת 2011 והוא עדיין פופולרי היום. קו הלגו נינג’גו היה אחד מהנושאים המצליחים ביותר של הלגו בעשור האחרון. זה היה כל כך פופולרי, למעשה, שהוא הוליד מספר סדרות ספין-אוף כמו Ninjago: Masters of Spinjitzu, Ninjago: Skybound, ואפילו LEGO NINJAGO The Movie.

Ninjago הוא נושא לגו שהוצג בשנת 2011. הנושא מבוסס על סדרת הטלוויזיה באותו השם ועוקב אחר שש נינג’ות צעירים שנלחמים נגד כוחות הרשע כדי להגן על ביתם, הנקרא Ninjago. סדרת הטלוויזיה שודרה לראשונה בשנת 2011 ונוצרה על ידי גרג פארשטי, היא כללה שישה נינג’ות צעירים שמגנים על ביתם מפני כוחות רשע. תוכנית הטלוויזיה בוטלה בשנת 2018, אך קו הצעצועים של Ninjago ימשיך לחיות. קו הצעצועים של Ninjago ימשיך לחיות למרות ביטול תוכנית הטלוויזיה.

מחפשים לגו לבנות? היכנסו >>

קצת על חברת לגו וההיסטוריה שלה

לגו היא חברה דנית אשר נוסדה בשנת 1932 על ידי אולה קירק כריסטיאנסן. היא מייצרת צעצועים, דגמים, משחקי וידאו והיא אחת מחברות הצעצועים הגדולות בעולם.

בשנת 2003, לגו החלה לייצר סטים עם נושאים מורשים כמו מלחמת הכוכבים והארי פוטר. בשנת 2011, לגו הוציאה את הסט הראשון של לגו נינג’גו. סדרת סטים זו מבוססת על סיפור על שש נינג’ות המוטלות על המשימה להגן על ביתם באי מפני כוחות רשע שרוצים להרוס אותו

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד