רשת נגד יתושים

השימוש בכילות יתושים כדי להגן על אנשים מעקיצות יתושים הוא רעיון טוב. עם זאת, הבעיה היא שיתושים עדיין קיימים ועלולים להפיץ מחלות. הדרך הטובה ביותר לפתור זאת היא באמצעות כילות נגד יתושים שיכולות ללכוד אותם ברשת ולהרוג אותם לפני שיש להם סיכוי להפיץ מחלות. רשת נגד יתושים צריכות להיות קלת משקל, עמידה ולא אטומה למעבר אוויר.

ישנם מספר סוגים של רשתות נגד יתושים בשוק והן מגיעות בדרך כלל בשלושה סוגים עיקריים:

  1. הסוג הראשון רשת לחלון: הניתנת להצבה ישירות על מסגרת החלון. רשת מסוג זה ילכד יתושים כשהם מנסים להיכנס לבית , אך יש לפתוח אותה עם וו או מעל מתחת. הם צריכים גם שצד אחד פונה החוצה לגישה נוחה.
  2. הסוג השני הוא רשת תלויה או מזוגגת: המונחת מעל החלון וניתנת לפתיחה בעזרת תפס במרכז.
  3. הסוג השלישי הוא מסך נייד שניתן להשתמש בו בחוץ שבו אין ליתושים גישה לחדר. רשתות אלו עשויות לדרוש ציוד נוסף כגון חומרי משיכת יתושים כדי להפוך אותן לאטרקטיביות יותר עבור חרקים, אך הן עדיין טובות יותר מפתרונות טבעיים להרג יתושים המגיעים לביתכם. ישנם סוגים רבים של רשתות נגד יתושים בשוק, אבל לכולם יש דבר אחד במשותף: הם טובים להגנה מפני יתושים.

מהם היתרונות הבולטים של רשתות נגד יתושים?

יתושים הם מטרד לאנשים רבים. ניתן למצוא אותם במקומות רבים בעולם והם גורמים לבעיות רבות. החדשות הטובות הן שרשתות נגד יתושים יכולות לעזור להפחית את מספר עקיצות היתושים. היתרונות של שימוש ברשת יתושים הם: הן קלות משקל, הן עוזרות לאנשים לישון טוב יותר, הן חוסכות כסף באמצעי הדברת יתושים אחרים, מחיר רשתות לחלונות יותאם עבורכם על פי הגודל וכמות החלונות אותם תרצו לרשת, ויש להן סיכון נמוך בהרבה להידבקות בטפיל מלריה, שהוא קטלני לילדים מתחת לגיל שנתיים -שלוש.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד