מי בוגד יותר? נשים או גברים?

תביעת הגירושין בעילת בגידה היא סוגיה משפטית שנמשכת כבר זמן רב ועדיין לא נפתרה, במיוחד במקרה של חלוקת רכוש בגירושין עם ילדים. המערכת המשפטית לא הצליחה לפתור את הבעיה מכיוון שהיא מסובכת. מאמר זה יבחן כמה מהפתרונות האפשריים לבעיה זו.

מערכת המשפט הנוכחית לא הצליחה לספק הליך גירושין הוגן. הליך הגירושין הנוכחי מבוסס על התפיסה המסורתית של “פרידה חד צדדית” שבה אחד מבני הזוג בוחר באופן חד צדדי לסיים את הנישואין. זה מוביל למצב שבו לבן הזוג השני לא נותרה ברירה אלא להיאבק על המשמורת על ילדיו, או אפילו גרוע מכך – לאבד את המשמורת כליל.

תביעת גירושין

תביעת גירושין בעילה של בגידה היא תיק משפטי. השאלה היא האם בעל יכול לתבוע את אשתו על ניאוף או לא. התשובה לשאלה זו טמונה בחוק הגירושין ומשמורת הילדים שעבר על ידי בית המשפט העליון.

במקרה כזה, הכרחי שתשכור עורך דין או טוען רבני מוסמך שיוכל לעזור לך לעבור את התקופה הקשה הזו, על ידי יצירת הליך גירושין יעיל והוגן שיאפשר גם לך להתקדם בחייך ובילדיך מבלי שתהיה לו השפעה שלילית על מערכת יחסים. ניתן למצוא מידע על כמה עולה טוען רבני באתר של יהודה אבלס.

גירושין בעקבות בגידה

ישנם גורמים רבים שיכולים להוביל לגירושין. גורם אחד כזה הוא ניאוף, שפירושו יחסי מין מחוץ לנישואים עם אדם אחר. אם בעל מסרב להעניק לאשתו מזונות (סכום ששולם על ידי הבעל לאשתו) אזי ניתן לתבוע אותו על ניאוף בבית המשפט ולזכות בתיק אם יוכיח שהוא לא רק דאג לעצמו אלא גם דאג לו. גם ילדים ומשפחה.

הבעל יוכל להוכיח זאת באמצעות ראיות כגון תיקים רפואיים, דפי בנק ומסמכים נוספים. הוא גם יצטרך להוכיח שהוא לא רק דאג לעצמו אלא גם דאג לבני משפחתו, ולכן רצוי שכל התהליך יתבצע בליווי של בעל מקצוע כמו https://www.d.co.il/80284961/18210/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד