מה זה מפוח תעשייתי

מפוחים תעשייתיים משמשים בתעשיות רבות. הם משמשים בעיקר להעברת אוויר או נוזלים ממקום אחד לאחר. ניתן לסווג מפוחים תעשייתיים לשני סוגים: צירי וצנטריפוגלי. למפוחים צירים יש אימפלר נייח, ואילו לצנטריפוגליים יש אימפלר מסתובב.

ההבדל העיקרי בין השניים הוא שמפוחים צירים מספקים לחץ גבוה יותר מאלו הצנטריפוגליים, אך הם גם דורשים יותר קלט כוח ומייצרים יותר רעש כשהם פועלים במהירויות גבוהות יותר. מפוחים צנטריפוגליים שקטים יותר אך הם דורשים יותר מקום להתקנה ומציעים לחץ נמוך יותר מאלו הציריים. ישנם מספר סוגים שונים של מפוחים תעשייתיים בהתאם לשימוש בהם: משאבות מים, משאבות ואקום, מגדלי קירור, קולטי אבק וכו’. במאמר נסביר על מפוח תעשייתי.

קראו על מערכות סינון תעשייתי >>>

מפוח תעשייתי – משמש במגוון תעשיות

מפוחים תעשייתיים משמשים במגוון יישומים תעשייתיים, לרבות מיזוג אוויר, חימום, קירור ואוורור. הם יכולים לשמש גם בתהליכים כמו ייבוש, הסרת לחות והסרת אבק.

מפוחים תעשייתיים מונעים בדרך כלל על ידי מנועים חשמליים שהם חד או תלת פאזיים. המנוע מותקן לרוב על אותה מסגרת כמו אימפלר המפוח, כאשר ציר הרוטור משתרע דרך פתח ברכזת האימפלר כדי להתחבר לציר ההינע. מכלול מצמד מספק פעולה במהירות משתנה על ידי חיבור וניתוק גל ההינע מציר הרוטור.

מתאים לשלל יישומים שונים

מפוחים תעשייתיים משמשים במגוון תעשיות. הם משמשים בתעשיית הנייר והעיסת, בתעשיית הכרייה ובייצור מזון. מפוחים תעשייתיים מגיעים עם יתרונות רבים. הם יכולים להיות יעילים יותר מסוגים אחרים של מאווררים מכיוון שהם יכולים לייצר נפח אוויר גבוה יותר עם פחות אנרגיה. יש להם גם רמות רעש נמוכות יותר מאשר סוגים אחרים של מאווררים מכיוון שהם משתמשים בסוג שונה של עיצוב להבי מאוורר. ישנם גדלים וסוגים רבים ושונים של מפוחים תעשייתיים זמינים המתאימים לכל יישום או תקציב. אז מצאו מפוח תעשייתי שיתאים בדיוק לכם!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד