שולחן מתכוונן

השולחן המתכוונן הוא סוג של שולחן שניתן לכוון בגובה וברוחב. ניתן להשתמש בו בכל מצב בו יש צורך בשולחן, אך המקום הפנוי אינו סטנדרטי. שולחנות מתכווננים משמשים לעתים קרובות במסעדות, בתי ספר, בתי חולים ומשרדים.

שולחן מתכוונן הוא סוג של רהיט שניתן להתאים לגובה המשתמש בו. ניתן לכוונן את הגובה על ידי מערכת הידראולית או על ידי לחיצה על כפתורים. שולחנות אלה משמשים לעתים קרובות במקום העבודה כדי להפוך את סביבת העבודה לארגונומית יותר. ניתן להתאים את גובה השולחנות הללו בהתאם לצרכי המשתמש והעדפותיו.

יש אנשים שמשתמשים בשולחנות מתכווננים גם לבתיהם. הם משמשים לעתים קרובות על ידי אנשים עם מוגבלויות הזקוקים לעזרה כלשהי בניידות, או עבור אנשים הסובלים מבעיות כאב כרוניות וזקוקים להקלה מישיבה ממושכת.

שולחן מתכוונן חשמלי

שולחנות עמידה מתכווננים הם הפתרון המושלם לאנשים שמתקשים בישיבה או בעמידה לאורך זמן.

אם אתה עובד בעבודה שדורשת ממך לעמוד על הרגליים כל היום, אז שולחן מתכוונן יכול להיות ההשקעה הטובה ביותר עבורך ועבור בריאותך.

השולחן המתכוונן החשמלי הינו מתקן הניתן להתאמה לגובה היושב לידו. זהו שולחן עם מערכת כוונון ממונעת כך שניתן לשנות את הגובה שלו באמצעות לחיצת כפתור.

שולחן מתכוונן חשמלי משמש בדרך כלל אנשים שצריכים לעבוד בישיבה, כמו עובדי משרד, רופאים, רופאי שיניים ואנשי מקצוע אחרים. ניתן להתאים את הגובה לצרכיו של האדם, מה שעוזר להימנע מכאבי גב הנגרמים מתקופות ארוכות של ישיבה.

רוב האנשים מוצאים את סוג השולחן הזה שימושי מכיוון שהם לא צריכים לקום ולהסתובב כדי לשנות תנוחה במהלך יום העבודה שלהם. הם גם מאפשרים פרודוקטיביות רבה יותר מכיוון שאתה לא צריך לקחת פסק זמן מהיום שלך רק כדי לקום ולהסתובב כשאתה בטלפון או נפגש עם מישהו פנים אל פנים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד