ריהוט אינדונזי

ריהוט איכותי הוא מונח שיכול לתאר דברים רבים ושונים. רהיטים אינדונזים יכולים להיות עשויים מעץ, מתכת, פלסטיק או כל סוג של חומר. ריהוט יכול להיות בצורת שולחנות, כיסאות, מיטות וכן הלאה, אך הוא מיוחד כאשר הוא מגיע ממקום אקזוטי. 

מחפשים ריהוט אינדונזי? היכנסו לאתר: https://nadivwood.co.il/

ריהוט אינדונזי מגוון 

ריהוט אינדונזי כולל מגוון מוצרים מגוון מאוד. למעשה הוא מיוצר במדינות ואזורים שונים. באינדונזיה הוא מיוצר באזורים הבאים: פפואה (איים), ג’אווה ובאלי. הרהיטים הפופולריים ביותר באינדונזיה הם: Sekar Mandala, Anggerik ו-Jakat. Sekar Mandala הוא אחד ממותגי הריהוט האינדונזיים האקזוטיים ביותר. הסיבה לכך היא שמותג זה הופק לראשונה בסורבאיה שבמחוז מזרח ג’אווה שבמזרח אינדונזיה. הוא התפרסם בזכות המחירים הנמוכים והאיכות המעולה שלו. המוצרים שלהם מזוהים לעתים קרובות עם מראה עתיק, אם כי יש להם גם עיצוב מודרני. הם הפכו למותג רהיטים פופולרי מאוד מאז שהוצגו לשוק על ידי קבוצת Posco-Kintama.

שוק צומח איכותי 

שוק הרהיטים האינדונזי הוא אחד השווקים הצומחים ביותר בדרום מזרח אסיה. עם אוכלוסייה של למעלה מ-240 מיליון תושבים וגדלה, אינדונזיה הפכה לכלכלה השנייה בגודלה בדרום מזרח אסיה. תעשיית הרהיטים היא אחת התעשיות הצומחות ביותר באינדונזיה והיא צפויה להגיע ל-6 מיליארד דולר ויותר.

ריהוט אינדונזי לכל מקום 

ריהוט איכותי אקזוטי הוא נושא מרכזי כבר שנים רבות. ישנם יתרונות רבים הנלווים אליו. אחד מהם הוא העובדה שניתן להשתמש בהם בהגדרות וסביבות שונות. אנחנו יכולים להשתמש בהם במשרדים, בתי מלון, מסעדות, שדות תעופה, בתים ובכל מקום אחר שנרצה לשים רהיטים. זהו יתרון מכיוון שאנו לא צריכים לוותר על פתרונות ייחודיים לכל מקום. כמו כן, ניתן להציב את הרהיט האיכות והפונקציונלי בכל מקום מבלי לדאוג מהפרעות מאנשים אחרים שעלולים להשתמש בו במקביל אלינו.

מחפשים שרפרפים מעץ? היכנסו

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד