מתקן ניר טואלט זוגי – למי זה מתאים?

המתקן הזוגי לנייר טואלט הוא המצאה מצוינת. הוא תוכנן כדי לוודא שהמשתמש לא יזרוק את נייר הטואלט לאחר שסיים להשתמש בו. עם מוצר זה ניתן להוציא פיסת נייר טואלט בודדת ולהשתמש בה בשתי דרכים שונות – האחת לניגוב והשנייה לייבוש. כמו כן, ניתן לנקות את המוצר בקלות במים וכן במים וסבון.

מתקן כפול לנייר טואלט הוא מכשיר המוציא שני סוגי נייר טואלט בו זמנית. המתקן ממוקם בכניסה לשירותים ומוציא אוטומטית סוג נייר אחד מצד אחד וסוג אחר מצד אחר. ניתן להוציא נייר טואלט משני הצדדים כך שלא יפגע בפרטיות המשתמש.

לאתר של promotion-il  >>>

מתקן נייר טואלט זוגי — יעיל לבית וגם למשרד

מתקן כפול לנייר טואלט הוא רעיון מצוין שניתן ליישם במשרד. המתקן יחלק אוטומטית נייר טואלט כשתזדקק לו, ויפסיק להפיץ כשתסיים. זה יכול לשמש כדי לחסוך כסף על נייר טואלט, וגם כדי לוודא שאף אחד לא ישכח לקנות יותר ממה שהוא צריך.

המתקן הכפול לנייר טואלט הוא דרך מצוינת לחסוך מקום בחדר האמבטיה שלך. מדובר במכשיר קטן המאפשר להניח שני גלילי נייר טואלט במתקן אחד. זה קל להתקנה ומספק דרך קלה לחסוך במקום.

מתקנים כפולים עוזרים מאוד גם כשיש לכם אורחים וצריכים נייר טואלט נוסף. אתה יכול לבקש מהאדם השני להשתמש בגליל השני בזמן שאתה משתמש בראשון. 

חוסכים מקום 

זוהי מערכת נהדרת להגדרה ולחסוך במקום. השתמש בשירותים בצד שמאל עבור גליל הנייר השני מכיוון שקל לך יותר להניח את זרועך לתוך האסלה לפני שאתה מניח את ידך על הגליל. אתה יכול גם להשתמש במערכת זו אם אתה צריך נייר נוסף בזמן שאתה ממתין לפרקי זמן ארוכים יותר. עם מערכת זו, אינך צריך לדאוג אם תרצה את הנייר הנוסף בזמן ההמתנה או שאתה זקוק לעזרה של יותר מאדם אחד בסילוק אותם גיליונות שניים משומשים של נייר טואלט שהוסר מהאסלה. 

לתיאום טיפול בהצפות >>>

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד