מראות מעוצבות – מידע חשוב

מראות מעוצבות הן מראות שתוכננו במיוחד כדי להיות אסתטיות. הן משמשות לעתים קרובות בחדרי אמבטיה וחדרי שינה כדי לספק מעט אור ולגרום לחדר להרגיש מרווח יותר. מעצבי מראות אלו שמים לב לצורות, זוויות ומרקמים של מסגרת המראה. הם גם שוקלים כיצד ממוקמת המראה ביחס לשאר המתקנים בחדר כך שהיא תיראה מאוזנת עם חפצים אחרים. מעצבים מסוימים יוצרים עיצובים משלהם עבור מראות אלו בעוד שאחרים משתמשים בעיצובים קיימים כהשראה ליצירות שלהם.

לרכישת מראה און ליין לחצו כאן

מראות מעוצבות – מה מקור המילה?

המונח “מראה” נגזר מהמילה הלטינית “מראה”, שפירושה “אני מתפלא”. היוונים והרומאים הקדמונים האמינו שמראות הן חפצים קסומים בעלי הכוח לשנות את פני המציאות. מראות הן פריט פופולרי בעיצוב מכיוון שהן יכולות לשמש כדרך לשפר את עיצוב החדר על ידי החזרת אור, יופי וסגנון. הם יכולים לשמש גם כיצירת אמנות או כיצירת קישוט כדי ליצור הילה של פנטזיה ומסתורין.

מראות הן סוג של חומר רפלקטיבי המשמש בדרכים רבות ושונות. הם משמשים ליצירת תמונות, לקישוט ולמטרת יופי. מעצבים מצאו דרכים חדשות להשתמש במראות ככלי עיצובי. הם יצרו מראות המשלבות מסכים דיגיטליים וחיישנים כדי להגביר את הפונקציונליות של המראה. עיצוב המראה הושפע גם מטכנולוגיה כמו מציאות רבודה ומציאות מדומה. טכנולוגיות אלו מאפשרות למעצבים לראות את העיצובים שלהם בתלת מימד לפני שהם הופכים לאובייקטים פיזיים.

מה עוד צריך לדעת על מראות?

מראות הן סוג של אובייקט רפלקטיבי. ניתן להשתמש בהם כדי להחזיר אור וליצור תמונה שנראית גדולה מהחיים. מראה היא פיסת זכוכית או מתכת מלוטשת המצופה מאחד הצדדים או משני הצדדים בשכבה דקה של ציפוי מתכתי, לרוב ברזל, ניקל, כסף, פח, זהב או נחושת על מנת לספק את ההשתקפות הספקולרית הרצויה.

מחפשים אתר לעיצוב הבית? הקליקו על הלינק!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד