מחשב איטי? יש פתרון

מחשב איטי הוא מונח המשמש לתיאור מחשב שאינו מהיר כפי שהוא אמור להיות. מחשבים איטיים נגרמים בדרך כלל על ידי חומרה, תוכנה או שניהם ישנים ומיושנים. המחשב האיטי יכול להיגרם גם ממערכת נגועה, תוכנה זדונית או תוכנה זדונית אחרת במערכת או כונן קשיח פגום. למחשבים איטיים יש מגוון בעיות, החל מקושי בטעינת אתרים ועד לאי יכולת להפעיל אפילו את היישומים הבסיסיים ביותר. ניתן לזהות מחשבים איטיים ככל דבר מתחת ל-20 שניות כאשר מחשבים באיזו מהירות יישום נטען במחשב ללא אפליקציות אחרות פתוחות.

למה משמש אותנו המחשב?

מחשב הוא מכונה המשתמשת בתוכנה ובחומרה כדי לאחסן, לאחזר ולעבד נתונים. המחשב האיטי הוא סוג המחשב הנפוץ ביותר בעולם. יש לכך סיבות רבות. אחת הסיבות היא שיותר זול לייצר מחשב איטי יותר מאשר מהיר יותר. מחשב מסוג זה הוצג לראשונה בשנות ה-80 על ידי יבמ. עלות ייצור המחשב נקבעת לפי הזמן והעבודה שנדרש לבניית המחשב. המחשבים האיטיים יותר מסוגלים להשתמש בחומרים פחות יקרים, בדרך כלל מעגלים עם פחות חלקים. מאז ועד היום פותחו המחשבים ויש מחשב אישי בכל בית, מחשבים ניידים ועוד. אלה משמשים אותנו לצרכים שונים מצפייה בסרטים, דרך גלישה באינטרנט, שימוש בתוכנות שונות ועוד.

מה עושים כדי לשדרג את מהירות המחשב?

כשיש לך מחשב איטי, זה יכול להיות מתסכל וקשה לעבוד עליו. הנה כמה טיפים כיצד להאיץ את המחשב שלך כך שתוכל להספיק יותר בפחות זמן.

– עדכן את מערכת ההפעלה שלך בהקדם האפשרי:

– השתמש בתוכנת ניהול צריכת החשמל שמגיעה עם המחשב שלך:

– איחו את הכונן הקשיח באופן קבוע:

– התקן שדרוג RAM:

אם אינכם יודעים מה לעשות לבד כדאי יהיה לקחת את המחשב למעבדת מחשבים מקצועית כמו שירותי מחשוב Amranos.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד