איך בוחרים מזרן שטח ?

בחירת מזרון חוץ יכולה להיות מסובכת. ישנן אפשרויות רבות לבחירה ולכל אחת יתרונות וחסרונות משלה.

הדבר החשוב ביותר שאתה צריך לשקול הוא כמה משקל אתה תישא. אם אתם מתכננים לשאת משקל רב, אז מזרן עבה יותר עשוי להיות טוב יותר עבורכם מאשר דק יותר.

מה אתם מחפשים

חשוב לדעת מה אתם מחפשים במזרן חוץ לפני שמתחילים לעשות קניות. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כמו דירוג הטמפרטורה וקיבולת המשקל של המזרון כדי שתוכלו לקבל מושג טוב על איזה סוג מצעים הכי מתאים לצרכים שלכם.

ישנן אפשרויות רבות שקיימות היום בשוק, אך חשוב לדעת מה סדר העדיפויות שלך בעת בחירת אחת. האם תשתמשו במזרן החיצוני הזה בכל עונות השנה? מה התקציב שלך? אילו תכונות אתה נותן עדיפות?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת מזרון חיצוני הוא גודל האוהל או הקרוואן שלך. אם מדובר באוהל קטן, אולי תרצו לרכוש מזרון דק יותר כדי שתוכלו להכניס פנימה עוד אנשים. אם זה אוהל גדול יותר, אז אולי כדאי ללכת עם מזרון עבה יותר כדי שלכולם יהיה מספיק מקום.

למידע אודות שקי שינה באתר 

סוג מזרן

גורם נוסף שצריך לקחת בחשבון בבחירת מזרון חוץ הוא משקל הציוד שלכם. אם הציוד שלך שוקל מעל 50 פאונד, אז אתה צריך משהו עם תמיכה כבדה כדי שהוא לא יתקלקל עם הזמן.

כאשר בוחרים בין מזרון קצף או אוויר, חשוב לקחת בחשבון את עובי הקצף או שכבת האוויר וכן את גודל המזרון. למזרני קצף יש שכבות קצף עבות יותר ממזרני אוויר ומספקים בידוד טוב יותר לטמפרטורות קרות יותר. למזרני אוויר יש שכבות דקות יותר המספקות פחות בידוד אך קל יותר לארוז ולהוביל מאשר מזרוני קצף.

עוד על ציוד טיולים בדרך ארץ

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד