אוניברסיטה לתינוק

פעילות פני השטח תינוק הוא מונח המשמש לתיאור התפתחות המיומנויות המוטוריות של התינוק. פעילויות אלו חיוניות לגדילה והתפתחות של תינוק, מכיוון שהן עוזרות לו ללמוד לשלוט בתנועות הגוף ולקיים אינטראקציה עם סביבתו, קבלו מידע כל המוצר במסגרת אתר הריונית. על מנת להבטיח התפתחות תקינה, על ההורים לעודד את תינוקותיהם לעסוק בפעילויות שטח כגון זחילה, התהפכות, התיישבות והושטת יד לחפצים. פעילויות אלו יסייעו להם לפתח כוח פיזי, קואורדינציה, שיווי משקל ומיומנויות קוגניטיביות. בנוסף, פעילות פני השטח יכולה גם לעזור לתינוקות להיות מודעים יותר לסביבתם ולהגביר את האינטראקציה החברתית שלהם עם אחרים.

מתקן אינטראקטיבי לפעילות התינוק:

אוניברסיטה לתינוק היא דרך חדשה לעזור לתינוקות ללמוד ולהתפתח. הוא משלב את היתרונות של פעילות גופנית עם הכיף של חקר הסביבה שלהם. על ידי מתן משטח אינטראקטיבי לתינוקות המגיב לתנועותיהם, הוא עוזר להם לפתח מיומנויות מוטוריות, קואורדינציה ושיווי משקל. זה גם מעודד חשיבה יצירתית ופתרון בעיות כשהם חוקרים אובייקטים שונים על פני השטח. תינוק פעילות שטח היא דרך מצוינת להורים לעסוק עם הילדים הקטנים שלהם תוך כדי סיוע להם לגדול וללמוד בסביבה בטוחה ומגרה.

מגוון אופציות משחק לבייבי שלכם:

תינוק פעילות שטח הוא קונספט חדשני שנועד לעזור להורים לשמור על בטיחות התינוקות שלהם ולבדר אותם. תינוק פעילות זה יכול להיות ממוקם על כל משטח שטוח, מה שמאפשר להורים לעקוב בקלות אחר הפעילות של תינוקם מרחוק. הוא כולל מגוון חיישנים המזהים תנועה, קול ושינויי טמפרטורה, כמו גם מצלמה מובנית לניטור. לתינוק Surface Activity יש גם משחקים ושירי ערש אינטראקטיביים שניתן להשתמש בהם כדי לעורר את התפתחות הילד. עם ההגדרה הקלה וממשק המשתמש האינטואיטיבי שלו, זהו פתרון אידיאלי להורים עסוקים שצריכים לפקוח עין על הקטן שלהם בזמן שהם לא.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד