מה זה לייפדאנס?

לייפדאנס זוהי שיטה ודרך חיים שמציעה ריקוד כדרך לפיתוח עצמי, שיפור הבריאות ומסע העצמה אישי.

כמה זה יפה ללמוד על עצמנו ולהביע את עצמנו באמצעות ריקוד?

שיטת הלייפדאנס נועדה לעזור לך להביע ולגעת ברגשות בצורה עוצמתית באמצעות ריקודים ובסגנונות ריקוד שונים ומגוונים. המוזיקה מעניקה לכם אנרגיות ומעצימה את התחושה שלכם לחוות חופש, אושר, שחרור ושמחה.

דרך תנועה בצורה בריאה ודינמית היא עוזרת לנו לתקשר עם העולם הפנימי שלנו, כשבראש ובראשונה אנחנו נהנים מהתהליך ומהחוויה עד למצב שזה הופך להיות ממכר והחוויה הופכת להיות בלתי נשכחת ומעוררת השראה.

חשוב לציין שהשיטה היא לנשים בלבד.

יתרונות של הלייפדאנס

לשיטת ה LifeDance יש הרבה יתרונות. הנה חלק מהיתרונות הללו:

כושר גופני – המטרה היא לא סתם לרקוד בלי כיוון ומטרה. הריקוד פועל בצורה אירובית ואנאירובית, כל אחד בהתאם ליכולת שלו. היתרון פה הוא שבגלל שמדובר בריקוד בשילוב עם מוזיקה ותנועה, אתם לא שמים לב איך אנחנו עובדים על כל חלק בגוף ומזיזים את כל האיברים. אפשר לקרוא לזה “כושר מוסווה בהנאה”.

נשים שלא עשו כושר שנים מוצאות עצמן רוקדות בשמך שעה וחצי ולא מבינות איך הזמן טס כ”כ מהר, ורק מחכות לשיעור הבא.

מימוש עצמי והגשמת חלומות – מי מאיתנו לא מרגיש תחושת פספוס באיזשהו שלב בחיים? כל אחד מאיתנו מתגעגע להרגשת החופש והשחרור שהרגשנו כשהיינו צעירים. שיטת הלייפדאנס עוזרת לכם להרגיש את התחושה הזאת מחדש, היא תעורר אצלכם תחושות שלא הרגשתם הרבה זמן ותאפשר לכם להיות הגרסה הכי טובה של עצמכם.

העצמה נשית – בהמשך ישיר לסעיף הקודם של הגשמת חלומות ומימוש עצמי, כשאת עוברת תהליך של התבוננות עצמית, התהליך הזה מלווה בהרבה מתחים ורגשות מעורבים. לייפדאנס עוזרת לך לנטרל את המתחים הללו, בעיקר כשהסטודיו הוא עם נשים בלבד. ריקוד החיים יעזור לכן להשיל מעליכן  עכבות וחסמים שהיו מנת חלקכן שנים, ותתחילו תהליך של התחזקות אישית וחידוש ההערכה העצמית שאולי נשחקה עם השנים.

למשך שעה וחצי זה רק את עם עצמך – בלי בעל, בלי ילדים, בלי עבודה. אבל מה שיפה זה שהתהליך ממשיך איתנו מעבר לשיעור והופך לחלק מהחיים שלנו, רק בצורה מעצימה יותר.

תקשורת בתנועה – אל תדברו את זה, תרקדו את זה.

את כל התחושות שלכן ואת כל מה שאתן רוצות להגיד , תגידו בתנועה. הרי ריקוד ותנועה זה שפה בפני עצמה. לא חייבים להגיד את זה בצורה מילולית. תפנו מקום לביטוי הפיזי של התנועה להביע רגשות. זה יתן לכן תחושה של חופש בצורה הכי אותנטית שיש, ללא מחסומים, ללא עכבות ובלי שיפוטיות.

בריאות- אי אפשר בלי לציין את נושא הבריאות. ברמה הבסיסית והקונבנציונלית, ריקוד ותנועה משפרים את זרימת הדם בגוף, מחזקים את השרירים, מערכות החיסון, יציבה וכו. אבל הלייפדאנס מביא משהו אקסטרה, משהו אחר – אושר.

ולאושר יש יתרונות בריאותיים שאי אפשר להתווכח איתם. אנשים מאושרים הם אנשים בריאים, תוחלת החיים ארוכה יותר, רמת האנרגיה גבוהה יותר , ובעיקר יש שילוב מנצח של נפש בריאה בגוף בריא.

האושר עוזר לגוף שלנו להפריש חומרים כימיים בגופנו שמונעים דיכאון, משפרים את תחושת הביטחון שלנו, מעלים את הערך העצמי ובעיקר שומרים על איזון נפשי, ללא מתחים וללא חרדות.

שיטה נוספת מעולם הלייפדאנס היא שיטת ביודנסה שגם היא נועדה לשפר את ההתפתחות האישית באמצעות תנועה וריקוד.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד