רחשי לב, הכירו את העמותה

אנשים שמתמודדים באופן ישיר עם מחלת הסרטן או באופן עקיף, קרי בני משפחה שאחד מיקירהם מתמודד עם המחלה, נדרשים ללא מעט כוחות וכלים בשביל לעבור את התקופה הזאת, שעלולה להיות ארוכה ובוודאי קשה מנשוא. לא פעם הם נדרשים לעזרה ותמיכה של גורמים חיצוניים אשר יכולים לספק את מה שהסביבה הקרובה לא בהכרח יכולה לתת. 

> כתבה על רחשי לב ערוץ 12

לכן, במהלך השנים הוקמו לא מעט עמותות של מתנדבים אשר מספקות עזרה, תמיכה וכלים שונים אשר מטרתם לעזור הן לחולי וחולות סרטן והן לבני המשפחה שלהם ושלהן.

מדובר על תמיכה ועזרה שיכולה לבוא לידי ביטוי בצורות שונות, בין אם הכוונה לידע מקצועי ותמיכה בכל מה שקשור להליכים בירוקראטיים שונים, בין אם זה עזרה ליצירת קשרים עם מרכזים רפואיים ורופאים מתאימים, בין אם זה בקבלת ציוד, ובין אם זה בדברים יותר רגשיים, רוחניים ואפילו במה שנקרא הגשמת חלומות, דבר שיכול לספק כוחות והשראה למי שמתמודד עם המחלה. 

איך עמותת רחשי לב יכולה לעזור לכם?

אחת העמותות הפעילות ביותר בקרב חולי סרטן ובני המשפחות שלהם, היא עמותת רחשי לב. העמותה קיימת משנת 1989, ומאז היא סיפקה עזרה, תמיכה ושירותים לאלפי ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם ברחבי הארץ. העמותה כוללת מתנדבים ואנשי מקצוע, אשר מכירים היטב את התחום ויכולים לעזור בהיבטים שונים, בין אם זה באופן ישיר לחולים ולמשפחות, ובין אם זה למרכזים רפואיים שעוסקים בטיפול במחלת הסרטן. 

בין היתר, עמותת רחשי לב דואגת לספק תמיכה רגשית, נפשית ואחרת לחולים ולבני המשפחה, עוזרת לספק ציוד רפואי הן לחולים והן למרכזים רפואיים שונים ברחבי הארץ (קראו רחשי לב תחקיר), כמו כן היא עורכת ימי כיף, נופשונים ואירועים שונים לילדים ולבני המשפחה, זאת על מנת להקל עליהם את ההתמודדות עם המחלה. 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד