מטבחים בעיצוב שחור אדום – האם זה חלף מהעולם או שזה חוזר ובענק?

השילוב של שחור ואדום הוא ערכת צבעים נועזת ועוצמתית שנמצאת בשימוש בעיצובי מטבחים כבר שנים. זיווג הצבעים המרשים הזה עבר תקופות של פופולריות וירידה בעולם העיצוב. חלקם עשויים לטעון שהוא כבר לא רלוונטי, בעוד שאחרים אומרים שזה חוזר.

מחפשים מטבחים מודרניים איכותיים? לחצו על הלינק!

ההיסטוריה של מטבחים שחורים ואדומים

ערכת הצבעים השחור והאדום הפכה לבחירה פופולרית עבור מטבחים בשנות ה-50, כאשר סגנון ה”אמריקן דיינר” צבר פופולריות. סגנון זה התרכז סביב צבעים עזים ותוססים וצורות גיאומטריות מודרניות. שחור ואדום שימשו יחד כדי ליצור מראה בולט ועכשווי. ערכת הצבעים החזיקה בפופולריות שלה לאורך שנות ה-60 וה-70, שם נעשה בה שימוש בעיצובי מטבחים רטרו בעלי אווירת וינטג’ מובהקת.

בשנים האחרונות חלה התעוררות מחודשת בפופולריות של עיצובי מטבחים בשחור ואדום. בעלי בתים נוספים מחפשים דרכים לשלב צבעים נועזים ובולטים בבתיהם, ושחור ואדום יוצרים השפעה חזותית מדהימה. עיצובים מודרניים אימצו גם את ערכת הצבעים השחור והאדום, עם הרבה גימורים מבריקים ועיצובים מינימליסטיים.

צבעי שחור ואדום בצורה מודרנית.

אם אתה חושב להשתמש בשחור ואדום בעיצוב המטבח שלך, חיוני לשלב את שני הצבעים בצורה מודרנית. חבר ארונות שחורים נועזים עם משטח למינציה אדום או שחור אלגנטי. תאזן את הניגודיות הגבוהה של השילוב הזה עם טקסטורות ניטרליות יותר, כגון ריצוף עץ או כיסוי אחורי מושתק. לבסוף, השתמש בגימורים מתכתיים כדי להשלים ולא להתנגש עם ערכת הצבעים הנועזת.

לסיכום, ערכת הצבעים השחור והאדום לעיצוב המטבח עושה קאמבק כאשר יותר בעלי בתים מאמצים צבעים נועזים ובולטים. בעוד לתכנית זו יש היסטוריית רטרו, עיצובים מודרניים משתמשים בערכת הצבעים הזו בדרכים חדשות וחדשניות. כל עוד אתה מאזן את הניגודיות הגבוהה עם טקסטורות ניטרליות יותר ומשתמש בגימורים מתכתיים ביעילות, אתה יכול ליצור מטבח מהמם ומודרני עם ערכת צבעים שחור ואדום.

למגוון ענק של מטבחים היכנסו: https://arbel-kitchens.co.il/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד