שבוע הספר 2023 : כל מה שחשוב לדעת

שבוע הספר 2023 הוא ההזדמנות המושלמת לחגוג את הספרות ואת חדוות הקריאה. זהו אירוע בן שבוע החוגג ספרים ומחברים, מעודד קוראים בכל הגילאים לחקור ז’אנרים חדשים ומעודד את כולם לגלות את כוחם של ספרים. במהלך שבוע זה יארחו חנויות ספרים, ספריות, בתי ספר וארגונים נוספים אירועים המקדמים קריאה. 

מאמר זה יספק סקירה כללית של מה שאתה צריך לדעת על שבוע הספר 2023. נדון בפעילויות השונות המתוכננות לאירוע השנה וכן טיפים כיצד תוכל להשתתף בו. אז תתכוננו לשבוע מלא בחקר ספרות!

שבוע הספר 2023 הוא אירוע שחוגג ספרים וקריאה. זוהי חגיגה בת שבוע של כוחה של הספרות לעורר השראה, לחנך ולבדר. הנושא השנה הוא “כוחם של ספרים: קריאה לשם שינוי”. במהלך השבוע הזה יתכנסו קוראים מכל העולם כדי להוקיר סופרים, מאיירים, מוציאים לאור, ספרנים ומוכרי ספרים שמעמידים ספרים לרשות כולם. האירוע יכלול הופעות מחבר, חתימות על ספרים, דיוני פאנל ופעילויות אחרות החוגגות את המילה הכתובה. אז סמנו את היומנים שלכם לשבוע הספר 2023!

מה אפשר למצוא בשבוע הספר?

שבוע הספר 2023 הוא אירוע מרגש לאוהבי וקוראי ספרים ברחבי העולם. זוהי חגיגה בת שבוע של קריאה, כתיבה וספרים שמתקיימת מדי שנה בחודש יוני. במהלך השבוע הזה, חנויות ספרים כמו סטימצקי, ספריות וארגונים ספרותיים אחרים מארחים אירועים כמו קריאה, חתימות ספרים, שיחות סופר ועוד. שבוע הספר השנה יתקיים בין ה-14 ל-24 ביוני 2023.

שבוע הספר 2023 הוא ההזדמנות המושלמת עבור הקוראים לחקור סופרים וז’אנרים חדשים של ספרות. יש מגוון רחב של פעילויות זמינות במהלך השבוע: החל מפאנלים של מחברים ועד מועדוני ספרים; מקריאה ועד סדנאות כתיבה; מתערוכות אמנות ועד הקרנות סרטים; יש משהו בשביל כולם!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד