למה לבחור בקנקן מים עם פילטר ולא בבר מים?

מים חיוניים לתזונה היומיומית שלנו וללחות, וחשוב לבחור את השיטה הטובה ביותר להשגת מי שתייה נקיים ובטוחים. הבחירה בין קנקן מים עם פילטר לבר מים יכולה להיות מאתגרת, אך ישנן סיבות רבות מדוע קנקן מים עם פילטר עשוי להיות בחירה טובה יותר.

עלות תועלת

קנקן מים עם פילטר חסכוני יותר מבר מים. בר מים דורש חשמל לתפעול ויכול להיות יקר עקב עלויות ההתקנה והתחזוקה. קנקן מים עם פילטר, לעומת זאת, אינו דורש עלויות התקנה או תחזוקה. רק את התחזוקה המינימלית של ניקוי הפילטר או החלפתו אחת לתקופה.

נייד ונוח

קנקן מים עם פילטר הוא קומפקטי ונייד מה שהופך אותו לאופציה נוחה עבור אנשים רבים. אתה יכול לקחת אותו איתך לכל מקום שאתה הולך, בין אם זה פיקניק או פגישה במשרד. ברי מים, לעומת זאת, קבועים ואינם ניתנים להזזה לאחר ההתקנה.

מבטל זיהומים ומזהמים

קנקן מים עם פילטר מספק מי שתייה נקיים ובטוחים על ידי הסרת זיהומים ומזהמים. זה יכול להסיר כלור, עופרת ורעלים אחרים מהמים. ייתכן שבר מים לא יוכל להסיר את כל הזיהומים והמזהמים הקיימים במים, מכיוון שאין לו מערכת סינון.

מגן על הסביבה

קנקן מים עם מסנן הוא ידידותי לסביבה ומקדם קיימות. זה מפחית את השימוש בבקבוקי מים, מה שמפחית את פסולת הפלסטיק ומגן על הסביבה. בר מים, לעומת זאת, משתמש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים, המגדילים את פסולת הפלסטיק.

לסיכום, בעוד ברי מים עשויים להיראות כאופציה הטובה ביותר למים נקיים, קנקן מים עם פילטר הוא בחירה יעילה ומשתלמת לא פחות. קנקן מים עם פילטר נייד יותר, מסלק זיהומים ומזהמים וידידותי לסביבה.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר: https://dafifilters.co.il/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד