חומר נגד עובש, כך תבחרו נכון

חומרים נגד עובש הם כימיקלים שהורגים עובש וחיידקים אחרים. ניתן להשתמש בהם במגוון דרכים, כגון תרסיסים, ג’לים, מגבונים ואבקות.

> שווה בדיקה > ספריי לניקוי מזגן

חומרים נגד עובש משמשים למניעת צמיחת עובש וחיידקים אחרים בבניין או בשטח סגור. ניתן למצוא אותם בשוק כתמיסה נוזלית או אבקה המיושמת על משטחים כגון קירות, תקרות ורצפות.

הם משמשים בעיקר למניעת צמיחת עובש במקומות בהם יש לחות או לחות. הגורם הנפוץ ביותר נגד עובש הוא אקונומיקה אשר הורגת את כל זני העובש שהוא בא איתם במגע. עם זאת, אסור להשתמש באקונומיקה על חומרים נקבוביים כמו עץ כי זה יפגע בהם במקום להרוג את העובש.

עובש הוא סוג של פטרייה שצומחת על משטחים כמו קירות, רצפות, תקרות ורהיטים. זה יכול גם לצמוח על מזון או חומרים אחרים שנחשפו ללחות. נוכחות של עובש עלולה לגרום לבעיות בריאות כמו תגובות אלרגיות ובעיות נשימה. יעילותם של חומרים נגד עובש תלויה בסוג שבו הם משתמשים וברמת הזיהום הקיים במבנה.

עם הגידול בפרויקטים של בנייה ושיפוץ, צמיחת העובש נמצאת במגמת עלייה. ישנם סוגים שונים של עובש שניתן למצוא בבתים. הסוגים הנפוצים ביותר הם עובש שחור ועובש ירוק.

איך רוכשים חומר נגד עובש?

חומר נגד עובש הוא סוג מיוחד של פלסטיק שיכול למנוע צמיחת עובש וטחב. הוא עשוי משרף לא רעיל, מה שאומר שניתן להשתמש בו במקומות פנימיים או חיצוניים.

הסוגים הנפוצים ביותר של חומרים נגד עובש הם פוליאוריטן וגומי סיליקון. הם גם צדדיים וגם עמידים, מה שהופך אותם לאידיאליים לשימוש בחללי מגורים ומסחר כאחד.

יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת החומר המתאים נגד עובש לבית או למשרד. כדאי להקפיד לבחור באחד שקל לניקוי, בעל ריח נמוך ולא יצהיב לאורך זמן.

מידע נוסף באתר סאג חומרי ניקוי לבית

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד