מחיר אלבום בר מצווה – כמה זה יעלה לכם?

בר מצווה היא אירוע משמעותי בחייו של נער יהודי צעיר ומהווה חגיגה של מעברם לבגרות וקבלת אחריות רבה יותר על אמונתם היהודית. ככזה, בדרך כלל מדובר בחגיגה הכוללת משפחה מורחבת וחברים, עם הרבה תמונות שצולמו כדי ללכוד את האירוע הבלתי נשכח הזה.

מזכרת אהובה לכל החיים

אלבום בר מצווה הוא מזכרת אהובה שמשפחות יעריכו לשנים הבאות. זוהי הזדמנות לשמר את הזיכרונות מהאירוע הזה, ועם טכנולוגיה מודרנית שמקלה על יצירת ספרי תמונות באיכות גבוהה, משפחות רבות בוחרות ליצור אלבום לבר המצווה של בנם.

כמה זה יעלה לכם?

מחיר אלבום בר מצווה יהיה תלוי במספר גורמים, ביניהם גודל האלבום, מספר העמודים ואיכות החומרים בהם נעשה שימוש. אלבום בסיסי יכול לעלות בסביבות 500 ₪ בעוד אלבום נרחב ויוקרתי יותר יכול לעלות למעלה מכמה אלפי שקלים – פרטים נוספים על מחיר אלבום בר מצווה באתר We Design.

אלבום בהתאמה אישית

גורם נוסף שיכול להשפיע על העלות הוא סוג ההתאמה האישית שאתה צריך. אם תרצו כיסוי אישי עם שם בנכם ותאריך בר המצווה זה יוסיף לעלות. בנוסף, אם אתה רוצה לכלול תכונות נוספות כגון כיתובים או אפקטים מיוחדים, גם זה יעלה את המחיר הכולל.

עם זאת, שווה להשקיע באלבום איכותי מאתר We Design שאתה ומשפחתך יכולים להוקיר לאורך שנים. מחיר האלבום קטן יחסית לזיכרונות יקרי ערך שיילכדו וישמרו בתוך דפיו.

המזכרת הכי שווה

לסיכום, עלות אלבום בר מצווה יכולה להשתנות בהתאם לגורמים שהוזכרו לעיל. אבל, כמזכרת אהובה ובעל זיכרון, השקעה באלבום איכותי תהיה שווה את זה בטווח הארוך. זוהי דרך לשמר את הזיכרונות מהאירוע המשמעותי הזה בחייו של בנך ולהיות תזכורת מוחשית לצמיחתו ולהישגיו באמונתו היהודית. 

אז השקיעו באלבום. זה שווה!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד