למי מתאים מטבח 1.5 מטר

המטבח הוא החדר הכי חשוב בבית. זה המקום שבו אנחנו מבשלים, אוכלים ומבלים את זמננו. מטבח קטן אומר שתצטרכו לעשות יותר פשרות מבחינת מרחב ועיצוב.

מטבח 1.5 מטר הוא הפתרון המושלם לאנשים שגרים לבד, או כאלה שמחפשים לחסוך מקום בביתם. אבל בישראל, לא קל למצוא את המטבח המתאים לצרכים ולאורח החיים שלך לכן כדאי לחפש מטבחים קטנים אונליין. 

חשוב לדעת כי מטבח בגודל 1.5 מטר הוא הגודל המושלם עבור משפחה קטנה או זוג עם ילדים. מטבח בגודל 1.5 מטר מספק מספיק מקום לכיור, כיריים, מקרר ותנור. הוא גם יכול להכיל את רוב הרהיטים שאתה צריך בבית שלך. מידות המטבח הזה הן 25 מטר על 4 מטר על 3 מטר גובה.

למי זה מתאים? 

מטבח באורך 1.5 מטר מתאים לאדם אחד או שניים או למשפחה קטנה. גודל המטבח נקבע גם לפי הצרכים של מי שמשתמש בו. לדוגמה, משפחה עם שני אנשים יכולה להשתמש במטבח שאורכו 1.2 מטר ורוחבו 2 מטר כדי לבשל ארוחות נהדרות.

מטבח 1.5 מטר מתאים לאנשים שרוצים לחסוך עלויות. לעיתים הוא מתאים לאנשים עם מוגבלות כאשר גובה המשטחים והארונות צריך להיות לפחות בגובה ירכיו של האדם כדי למנוע כאבי גב ובעיות אחרות שנגרמות מהתכופפות יתר על בסיס קבוע.

אז בואו נסכם – כולנו יודעים שהמטבח הוא אחד החדרים החשובים בבית. זה המקום שבו אנחנו מבשלים, אוכלים ומתחברים. לכן חשוב לברר מי מתאים למטבח קטן כדי שנוכל לוודא שיש לו מספיק מקום להסתובב ולבצע את עבודתם.

מי לא צריך להיות במטבח קטן?

– אנשים שמבשלים הרבה אוכל ובכמות כדולה

– אנשים שגרים בדירה או בבית גדול

– אנשים שרוצים מטבח גדול

אז זה הזמן לבחור מטבח קטן וטוב.

לפרטים נוספים היכנסו: https://www.units-kitchen.com/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד