ריפוי מחלות בעזרת אנרגיות

ריפוי מחלות בעזרת אנרגיות – האם זה אפשרי?

קרה לכם שחשבתם על מישהו שלא ראיתם זמן רב ובאותו השבוע ראיתם אותו או שהוא התקשר? האם חשבתם על משהו ומי ששוחחתם עמו אמר בדיוק את מה שחשבתם? או שחלמתם על משהו והוא התגשם? אם דברים אלה קורים לכם תכופות – אתם לא מכשפים או נמצאים באיזו אגדה, אלא מדובר פשוט באנרגיה שזורמת סביבכם וממלאת את כולנו. הרי העולם לא היה מתקיים אם לא הייתה זורמת בו אנרגיה, נכון?

אז מה זה אנרגיה?

בפיזיקה אנרגיה היא בעצם כוח שעוזר להעביר כוח לייצר עבודה כל שהיא. האנרגיה עוזרת להעביר חשמל, והיא חוק שקבוע בזמן. אנרגיה היא כוח שאצור במערכת, והיא עוזרת להניע גופים, ושדות אנרגיה שלמים! ללא אנרגיה לא היינו יכולים ליהנות מחשמל, וטכנולוגיה.

ומה זאת אנרגיה מרפאת?

כמו שאנרגיה זורמת על מנת להעביר גופים וכוח, גם בגוף האדם זורמת אנרגיה. אם תשפשפו את הידיים שלכם אחת בשנייה ותניחו אותם מעל הבטן שלכם, תחושו תחושה של חום ואולי תחושה של זרימה – הזרימה הזאת זאת האנרגיה. ישנן אנשים שמתעלים את האנרגיה הזאת לריפוי ואיזון הגוף.

טיפול הוליסטי באמצעות אנרגיה

במשך 5000 שנים במזרח הרחוק טיפולו ועדיין מטפלים באמצעות אנרגיה. האנרגיה הזאת עובדת על הזרמת הצ’י והיא נקודת איזון הגוף האדם וזאת על מנת להחזיר תחושות מרפאות לגוף תוך אבחון המצב הפיזי, האנרגטי, הפסיכולוגי והחברתי של המטופל. המטפל האנרגטי מאבחן את אורח חייו של המטופל באמצעות בדיקת אורח חייו מבין היכן הזרימה השתבשה ובאמצעות טיפול אנרגטי מחזיר את האיזון לחייו.

מה עושים בטיפול אנרגטי?

טיפול אנרגטי בנוי מהמשתנים הבאים:

אבחון אורח חייו של המטופל – תשאול הטופל על חייו ואבחון מלא של אורח חייו.

בדיקת הזרימה של האנרגיה בגופו – המטפל בודק האם זרימה האנרגיה בגופו של המטופל תקינה.

בחינת נקודות הצ’י – נקודות הצ’י הינם נקודות משמעותיות לבריאות האדם.

החזרת האיזון לחיי המטופל בטיפול באנרגיה – על ידי סדרת טיפולים ניתן להחזיר את האיזון לחיי המטופל.

לסיכום, כדי לבדוק איזה טיפול אנרגטי מתאים לכם התייעצו עם אורן זריף שיוכל להציע טיפול מתאים בעזרת אנרגיות המשתלב נכון באורח חייכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד