לקראת הקיץ – איך לבחור קרם הגנה שמתאים לכם?

עם עונת הקיץ בעיצומה, חשוב להגן על העור מפני ההשפעות המזיקות של קרני השמש האולטרה סגולות (UV). בחירת קרם ההגנה המתאים היא חיונית כדי להגן על העור שלך מפני כוויות שמש ונזקים לטווח ארוך. במאמר זה נספק הנחיות כיצד לבחור קרם הגנה המתאים לצרכים שלכם לקיץ.

1. בדוק את מקדם ההגנה מפני השמש (SPF)

מקדם ההגנה מפני השמש (SPF) מציין את רמת ההגנה שמציע קרם הגנה מפני קרני UVB, האחראיות לגרימת כוויות שמש. בחרו בקרם הגנה עם מקדם הגנה של לפחות 30. ערכי מקדם הגנה גבוהים יותר מספקים הגנה רבה יותר, אך חשוב לציין ש-SPF לבדו אינו מעיד על הגנה מפני קרני UVA, שעלולות לתרום להזדקנות העור ולסרטן.

2. הגנה על ספקטרום רחב

ודא שמסנן ההגנה מספק הגנה בספקטרום רחב, מה שאומר שהוא מגן על העור שלך מקרני UVA ו-UVB כאחד. חפש את המילים “ספקטרום רחב” על התווית כדי להבטיח הגנה מקיפה מפני שני סוגי הקרניים.

3. שקול את סוג העור שלך

לסוגי עור שונים יש צרכים שונים, אז בחרו בקרם הגנה המותאם לסוג העור הספציפי שלכם. אם יש לך עור שמן או נוטה לאקנה, בחר במסנני קרינה נטולי שומן ולא קומדוגניים שלא יסתום את הנקבוביות. לעור יבש או רגיש, בחרי מסנני קרינה עם מרכיבי לחות ומרגיעים.

4. חפש עמידות במים

אם אתם מתכננים לבלות במים או להשתתף בפעילויות הגורמות להזעה, בחרו בקרם הגנה עמיד במים. מסנני קרינה עמידים במים מציעים הגנה טובה יותר מפני קרני UV גם כאשר הם נחשפים למים או זיעה, אך זכרו למרוח מחדש בהתאם להמלצת היצרן.  מידע נוסף באתר קלאסיק פארם

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד