בחירת הגיינר המתאים לסוג הגוף ולמטרות הכושר שלך

גיינר הוא סוג של תוסף תזונה שתוכנן במיוחד כדי לעזור לאנשים לעלות במשקל ומסת שריר. הוא נפוץ בשימוש על ידי ספורטאים, מפתחי גוף ואנשים שמתקשים לעלות במשקל באמצעות תזונה רגילה בלבד.

גיינרים מגיעים בדרך כלל בצורת אבקה ומיועדים לערבב עם מים, חלב או משקאות אחרים כדי ליצור שייק עתיר קלוריות. הם מכילים בדרך כלל תערובת של פחמימות, חלבונים, שומנים, ויטמינים ומינרלים, המספקים מקור מרוכז של קלוריות וחומרי מזון. חלק מהמרוויחים עשויים לכלול גם מרכיבים נוספים כמו קריאטין, גלוטמין וחומצות אמינו מסועפות (BCAAs) כדי לתמוך עוד יותר בצמיחת השריר והתאוששות.

המטרה העיקרית של גיינר היא לספק עודף קלוריות, כלומר הוא מספק יותר קלוריות ממה שהגוף שלך שורף ביום. עודף זה, בשילוב עם אימוני כוח נכונים, מאפשר צמיחת שרירים ועלייה במשקל. עם זאת, חיוני לוודא שהמשקל שעלה הוא בעיקר מסת שריר רזה ולא שומן מוגזם.

איך בוחרים גיינרים?

תכולת קלוריות: חפשו מרוויחים שמספקים מספר מספיק של קלוריות כדי ליצור עודף קלורי אך הימנעו מאלה עם ספירת קלוריות גבוהה מדי שעלולה להוביל לעלייה מוגזמת בשומן.

יחס חלבון לפחמימה: לגיינרים שונים עשויים להיות יחסים משתנים של חלבון לפחמימות. אם המטרה שלך היא בעיקר עלייה בשרירים, בחר בגיינים עם תכולת חלבון גבוהה יותר.

מרכיבים: בדוק את רשימת המרכיבים עבור אלרגנים או מרכיבים שאולי תרצה להימנע מהם. כמו כן, קחו בחשבון את איכות מקורות החלבון והאם הגיינר מכיל תוספים מיותרים.

יעדי כושר: אם המטרה שלך היא להעלות מסת שריר רזה, חפש גיינר עם התמקדות בתכולת חלבון ובמינימום תוספת סוכרים. אם המטרה שלך היא עלייה כללית במשקל, גיינר עם פרופיל מאקרו-נוטריינטים מאוזן עשוי להתאים יותר.

העדפות אישיות: טעם ויכולת ערבוב יכולים להיות גם גורמים חשובים, מכיוון שסביר להניח שתצרוך שייקים אלה מדי יום. מצא גיינר שאתה נהנה לשתות כדי להקל על ההיצמדות למשטר שלך.

>> למידע נוסף היכנסו לאתר של פרופקטורי

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד