המלצות של מתנות ימי הולדת לעובדים

יום הולדת הוא תמיד יום מרגש בכל גיל ואין כמו לחגוג אותו עם חברים ועם בני משפחה. בשנים האחרונות גם מקומות העבודה מודעים לחשיבות של יום זה ולכן מחלקת משאבי אנוש או אנשי הרווחה בכל ארגון מבצעים כמה מהלכים כדי להפתיע ולשמח כל עובד.

חשיבה על מתנות לימי הולדת

כשמדובר בארגון גדול שיש בו עשרות, מאות או אלפי עובדים די קשה לקלוע לטעמו ולצורך של כל עובד. לכן הדרך הנוחה ביותר היא להציע לעובד לבחור את הפריט המועדף בעיניו מתוך מבחר של כמה מתנות ימי הולדת לעובדים שהשווי הכספי של כל אחת מהן הוא זהה. בדרך זו העובד שיראה את הרשימה ואת התמונות של המוצרים השונים יגבש חשיבה ובסופו של התהליך יסמן את הבחירה שלו.

לקבל מתנה ולספר לחבר’ה

קבלת מתנה אינה עניין של מה בכך ורוב מקומות העבודה מקפידים על העברת המתנות במועד כדי לשמח את העובדים שהם ההון החשוב ביותר בכל עסק – ההון האנושי. העובדים גאים מאד בעובדה שהם קיבלו מתנה מכובדת ממקום העבודה ולכן הם מספרים זאת לכל הסובבים אותם. האורחים שיגיעו הביתה ישמחו לראות את המתנה המיוחדת שקיבל העובד והם יעניקו לו טפיחה על השכם כיוון שמדובר בצעד חשוב ביותר שמרחיב את האחיזה של העובד במקום העבודה שדואג לרווחתו.

אפשרויות של מתנות לימי הולדת

כדי שהעובד יהיה מרוצה מהמתנה שהוא מקבל, היא חייבת להיות פריט שימושי ולא מוצר שיונח במגירה ויישכח. זו הסיבה שיש היצע נפלא של מתנות בטיב מעולה בקשת רחבה של תחומים. כך לדוגמה יהיו עובדים שיבחרו במוצר חשמלי כמו מכונה להכנת קפה, מכונה להכנת פופ קורן, ערכה חורפית הכוללת ספלים, מגוון של תיונים להכנת כוסות תה ריחניים ועוד. כמו כן פריטים איכותיים הביתה כמו שמיכות עבות וגם דקות, מצעים חורפיים וגם קיציים, או מוצרים לשימוש יום יומי במטבח, כמו סכינים בטיב מעולה, סירים ומחבתות, קרשי חיתוך ועוד. פינוקים הם אופציה נפלאה ואפשר לפנק את העובד ואת בני משפחתו במארז גדול של שוקולד קינדר, במארז של בקבוקי אלכוהול ועוד. או לחלופין אפשר לסמן שוברים דיגיטליים שניתנים לשימוש ברשתות רבות כמו רשתות אופנה, רשתות מזון או רשתות לאבזור הבית ועוד.

ריכוז של מתנות ייחודיות

את הרשימות יוצאות הדופן של מתנות ימי הולדת לעובדים מציגים באמצעות תוכנה הייעודית לכך. אפשר לסווג את הטבלאות על פי הצורך בכל הנהלת חברה וכך לבחור מתנות על פי התקציב שהוגדר מראש למטרה זו. האחראים לנושא זה יכולים לבצע מעקב אחר הבחירה של העובדים, מי מהם הזמין, מי עדיין לא נחשף לאפשרויות ומה הייתה ההזמנה של כל אחד מהם. המגמה הזו חשובה ביותר כדי לדעת גם בשנים הבאות אם העובדים מעדיפים תחום זה או אחר, כמו לדוגמה שוברים לבילוי סוף שבוע במלון מרהיב בתל אביב, או העדפה לרכישת מוצרים למטבח.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד