trampoline-241899_1280

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם לא מעט מבוגרים שאוהבים לקפוץ עליהם ולהרגיש ילדים קטנים באותו רגע. כיום ניתן לקנות טרמפולינות שונות ושים אותם בחצר הבית לא כמתקן לקפיצות ושעשוע אלא כעוד כלי ספורט שניתן לעשות עליו מתיחות, ריצות, פעילות עם משקולות, פעילות אירובית ושאר פעילויות ספורטיביות שונות. במאמר זה נבין אילו סוגי טרמפולינות קיימות בשוק, מהם יתרונותיהן, ואילו נקודות כדאי לכם לשים לב בטרם תרכשו לעצמכם טרמפולינה.

אילו סוגי טרמפולינות קיימים בשוק?

ישנם סוגים שונים של טרמפולינות. ישנם טרמפולינות לתינוקות בלבד, טרמפולינות לילדים, טרמפולינות למבוגרים, טרמפולינות רוטטות, טרמפולינות גדולות או קטנות, טרמפולינות עם סולם שניתן לטפס אל הטרמפולינה, וטרמפולינות עם רשת ביטחון למניעת נפילה של ילדים הקופצים.  כמו כן ,חשוב ביותר לפני הרכישה עצמה להתאים את סוג הטרמפולינה לסוג הצרכים של האדם. כך למשל טרמפולינות לילדים נתאים לקהל היעד ילדים, טרמפולינות לאימוני כושר נתאים לבוגרים יותר וכן הלאה.

מהם יתרונותיה של טרמפולינות?

לטרמפולינות יתרונות רבים אשר חלקם אף בריאותיים. הקפיצות על הטרמפולינה משפרות את סיבולת לב הריאה שלנו, הפעילות על הטרמפולינה ממריצה את זרימת הדם וחילוף החומרים שלנו, רמת הכולסטרול והגליצרידים בגוף פוחתים עם הקפיצות על הטרמפולינה, הטרמפולינה גורמת לשריפת קלוריות, ניתן לעשות עליהם מתיחות, ריצות, פעילות אירובית וכו’. מעבר לפעילויות  הספורטיביות אשר ניתן להפיק ממנה, הפעילות הספורטיבית אשר מבצעים עליה היא בטוחה ביותר ולא גורמת לפגיעה במפרקים או חלקים שונים בגוף. אלא מחזקת את שרירי הגוף השונים.

טיפים חשובים לפני קניית טרמפולינה

בטרם החלטתם לרכוש טרמפולינה חשוב שתקפידו על כמה דברים חשובים:

  • יש לבדוק ממה עשוי משטח הטרמפולינה, האם הוא רך או קשה.
  • האם יש לטרמפולינה רשת הגנה או לא.
  • האם יש לטרמפולינה תו תקן ואם כן איזה.
  • יש לבדוק שלטרמפולינה יש בולמי זעזועים. האם ניתן להניח אותה על משטח רך או רק על  משטח קשיח כמו רצפה.
  • מהי גודלה של הטרמפולינה על מנת שתיכנס לחצר או לגינה שבה אתם רוצים להציב אותה.

רק לאחר שתקבלו את כל התשובות על השאלות שלכם ואחרי סקר מחירים קצר בשאר

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?