משאבי אנוש 2.0: כשהטכנולוגיה פוגשת את האנושיות

בואו נודה בזה, ניהול משאבי אנוש זה לא מה שהיה פעם. התפקיד התפתח הרבה מעבר לגיוס עובדים ותלושי משכורת. כיום, מדובר ביצירת חווית עובד הוליסטית, מרגע הגיוס ועד לפרידה (בתקווה שתהיה כמה שיותר מאוחר!).

הטכנולוגיה כמקפצה, לא כתחליף

בעידן הדיגיטלי, הטכנולוגיה היא כלי רב עוצמה שיכול לשדרג משמעותית את האופן שבו אנו מנהלים את ההון האנושי שלנו. מערכות מידע מתקדמות כמו שמציעה קופל ראם Kopel Reem מאפשרות לנו לנהל את כל תהליכי משאבי האנוש בצורה יעילה ומדויקת יותר, החל מגיוס וניהול ביצועים ועד להכשרה ופיתוח.

אבל חשוב לזכור, הטכנולוגיה היא לא תחליף למגע האנושי. היא אמורה לשמש כמקפצה שתאפשר לנו להתמקד במה שחשוב באמת – האנשים.

האנשים במרכז

בסופו של דבר, משאבי אנוש זה עסק של אנשים. הטכנולוגיה יכולה לעזור לנו לייעל תהליכים, אבל היא לא יכולה להחליף את האינטראקציה האנושית.

לכן, חשוב לבנות מערכות משאבי אנוש ששם את האנשים במרכז. זה אומר ליצור מערכות שקל להשתמש בהן, שמספקות תמיכה לעובדים ומנהלים, ושמאפשרות תקשורת פתוחה ושקופה.

העתיד כבר כאן

העתיד של משאבי אנוש הוא שילוב של טכנולוגיה ואנושיות, קראו בהרחבה באתר קופל ראם פורטל משאבי אנוש. זה אומר להשתמש בטכנולוגיה כדי לייעל תהליכים, אבל גם לזכור שהאנשים הם הנכס החשוב ביותר שלנו.

על ידי בניית מערכות משאבי אנוש ששם את האנשים במרכז, נוכל ליצור ארגונים חזקים יותר, יעילים יותר ומאושרים יותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד