שאיבת שומן

כל מה שצריך לדעת על שאיבת שומן

שאיבת שומן היא אחד מהניתוחים הפופולאריים בעולם, שכן אחוז גדול מהאוכלוסייה סובלים מעודף משקל ורוצים הוריד ממשקלם וזאת על מנת להאריך חיים ולחיות חיים איכותיים יותר. אבל מה צריך לדעת על שאיבת שומן? ומה כולל הניתוח? כל התשובות בהמשך.

ניתוח שאיבת שומן – פתרון חד פעמי שיש לשמור עליו

ניתוח שאיבת שומן הוא ניתוח שמיועד לאנשים הסובלים מהשמנת יתר, והוא אינו מיועד לאנשים שרוצים “רק להיפטר מכמה קילוגרמים עודפים”. הניתוח מומלץ לאנשים שהשמנתם מהווה סיכון משמעותי לחייהם ולבריאותם. בנוסף, ניתוח זה מטרתו גם להסיר שומנים ובנוסף לעצב את הגוף וזאת במידה והאדם שנעזר בו מתמיד בשמירה על כושר גופני לאחר הניתוח, והוא שומר על אורח חיים בריא המורכב מתזונה נכונה ובריאה.

אז מי מוסמך לערוך ניתוח שאיבת שומן?

ניתוח מסוג זה חשוב שיערך על ידי רופא המומחה בניתוח לשאיבת שומן, ולכן חשוב לא להתפתות לבצע טכניקות שונות להסרת שומן כמו טכניקות להמסת שומן או הסרת שומן המתבצעות על ידי קליניקות שמבטיחות מגוון טיפולים שעלולים לגרום לסיבוכים, אשפוזים חוזרים, נזקים גופניים ועוד. חשוב לדעת כי ניתוח שאיבת שומן מתבצע על ידי רופא מנתח בחדר ניתוח או במרפאה לשאיבת שומן וזאת בפרוצדורה אחת וללא סיבוכים!

אז כיצד מתבצע ניתוח שאיבת שומן?

ניתוח מסוג זה מתבצע תוך הרדמה כללית או מקומית (תלוי בהיקפו), והוא נערך דרך שאיבת השומן מחורים זעירים שנעשים בגוף, בקוטר של חמישה מילימטרים הממוקמים באזורים נסתרים. החורים מתבצעים עם הרדמה מקומית וחומר שנועד לכווץ את כלי הדם למניעת דימום. בניתוח נשאב השומן דרך התאמת סוג השאיבה למטופל והוא מותאם לפי הצורך ובהתאם למנותח.

כמה זמן מחלימים מניתוח שאיבת שומן

בדרך כלל זמן החלמה מניתוח שאיבת שומן אורך בין מספר ימים לשבועיים, ויש ליטול משככי כאבים שניתן לרכוש בכל בית מרחקת ולבצע פעילות גופנית ברמה בינונית. בנוסף מומלץ תמיד לפני ניתוח מסוג זה להגיע לפגישת ייעוץ מקדימה עם הרופא המנתח המתמחה בתחום.

 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד