מערכת לניקוי מסננים

מערכת לניקוי מסננים תעשייתיים

לא מעט מפעלים ועסקים מסוגים שונים, משתמשים במסננים תעשייתיים. מדובר במסננים שאמורים לאפשר לאוויר במקום להיות נקי. מסננים אלו הם חיונים במפעלים ובבתי מסחר אחרים למשל מסעדות, בתי קפה ומקומות אחרים, שכן בלעדיהם, האוויר עלול להיות לא נקי ומזוהם, מה שיגרום אי נוחות מתמשכת לעובדים, אי נוחות ללקוחות וכן עלול לגרום נזק במהלך תהליך הייצור.

שימוש במערכת לניקוי מסננים תעשייתיים זו אחד הפתרונות היעילים ביותר, על מנת לאפשר לאותם מסננים לעבוד למשך תקופה ארוכה ולבצע את עבודתם כראוי. כפי שאנחנו יכולים להבין, מערכת מסננים אשר מותקנת בחלל מסוים, בין אם הוא גדול או קטן, מושכת אליהם חלקיקים וחומרים שונים, עם הזמן היא נסתמת ואז המסנן לא יכול לעבוד בצורה נכונה. מה שקורה בתהליך שכזה הוא, שהמסנן עלול להיסתם ואז לא תהיה סירקולציה של האוויר.

הפתרון הוא, כאמור, שימוש במערכת לניקוי מסננים. מדובר על מערכות אשר יכולה להיות מותקנת על גבי המסננת עצמו ואז היא מנקה אותו, אפשרות נוספת היא שהמערכת תוצב בנפרד מהמסנן ובכל פעם יהיה ניתן להשתמש בה, על מנת לנקות את המסנן. הניקוי יתבצע מבפנים ומבחוץ, לעיתים הוא יתבצע על יבש ולעיתים, במידה וזה אפשרי, הרי שהוא יתבצע על רטוב.

כיצד רוכשים מערכת לניקוי מסננים תעשייתיים

בשלב ראשון, יש לבחון איזו מערכת מסננים מותקנת במקום, בשביל לדעת איזו מערכת ניקוי יכולה להתאים לה. צריך לזכור, בשביל שנוכל לנקות את המסננים בצורה נכונה, הרי שמערכת הניקוי צריכה להיות גדולה וחזקה מספיק, היא צריכה להתאים לתנאים של המערכת ולהיות מסוגלת להגיע לכל מקום במסנן בשביל שיהיה ניתן לבצע את ההתאמות הנדרשות.

בשלב שני, יש לבחון, כל כמה זמן עלינו להפעיל את המערכת בשביל שנוכל לנקות אותה היטב. אחרת אנחנו עלולים להגיע לסיטואציה בה המערכת איננה עובדת בצורה תקינה ועם הזמן רק ניזוקה.

עלינו לזכור, ככל שיישארו יותר חלקיקים בתוך המסנן, כך הסיכוי שהוא יהיה עמיד לאורך זמן הוא נמוך ובשלב מסוים הוא פשוט יפסיק לעבוד לגמרי.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד